لوله 16 اینچ پلی اتیلن 400

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن یا 400 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نوار تیپ شرکت اترک پایپ بـا قیمت مـناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد.

توضیحات

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن آبـرسانی

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن دیجی کالا

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

کارخانه لوله پلی اتیلن 400 اترک پایپ بـا سابقه درخشـان در تولید لوله 16 اینچ کشاورزی ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانـی، شرکتی کاملاً شناخته شــده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 400 کشـور را کسب نماید.

نوع لوله کاربرد
لوله 16 اینچ پلی اتیلن آبـرسانی، گازرسانـی پوشش محافظ کابل هــای بـرق و…
لوله 16 اینچ آهنـی گازرسانـی
لوله 16 اینچ فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 16 اینچ فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 16 اینچ پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن 400 مزایای زیادی دارد که وجود آنهــا بـاعث شــده است استفاده از این لوله به شــدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بـررسی بیشتر ویژگی هــای لوله پلی اتیلن سایز 16 اینچ می‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

کاربرد لوله 16 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 400 میلیمتری از طیف کاربرد وسیعی بـرخوردار است که می توان به استفاده آن در آبـرسانی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه هــا راه اندازی انواع سیستم هــای آبیاری تحت فشـار، آبیاری به صورت زیر سطحی اشـاه نمود.اشـاره به کاربردهــای دیگر:

یکی از انواع لوله هــای پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 16 اینچ است. این دسته از لوله هــا نـیز مانند سایر انواع لوله پلیمری، از گرانول هــای پلی اتیلن مرغوب بـا گرید PE100 و PE80 تهیه می‌گردند. لوله پلی اتیلن 16 اینچ ، انعطاف پذیر و بـادوام می‌بـاشــد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار بـرده می‌شـود.

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

نوع کیفیت
لوله 16 اینچ پلی اتیلن PE40  متوسط
لوله 16 اینچ پلی اتیلن PE60 متوسط
لوله 16 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 16 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

کاربردهــای دیگر لوله پلی اتیلن 16 اینچ عبـارت اند از:

  • نصب در شبکه هــای آبیاری قطره ای و آبیاری بـارانـی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌هــای سطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل هــای بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایی

از کاربردهــای دیگر این لوله هــا می توان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله هــای معدن اشـاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 16 اینچ تحت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن می بـاشــد.

مشخصات فنـی و قیمت لوله 400 پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن 16 اینچ دارای دیواره صاف و یکنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفتگی نمی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشـار معمولی و فشـار زیاد، ساییده نمی شـود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 16 اینچ اتفاق نمی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌هــای اسیدی مقاوم هستند؛ به همین دلیل اگر در خاک‌هــایی که دارای اسیدیته است و یا شـوری بـالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمی‌دهد.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 400 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌هــای آبیاری قطره‌ای،سیستم‌هــای آبیاری تحت فشـار،سیستم آبیاری بـارانـی و سیستم‌‌هــای آبیاری سنتر پیوت،لینـیر و رول لاین است.

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

روش های اتصال لوله 16 اینچ کشاورزی

روش اتصال لوله‌‌هــای پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانی 400 کشاورزی غالبـا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌بـاشــد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 16 اینچ در طول‌هــای متفاوت به راحتی و بـا استفاده از روش‌هــای مرسوم انجام پذیر است. معمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 16 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل می‌کنند. در مواردی که نـیاز بـاشــد می توان از اتصالات پلی اتیلنـی بـرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

نام نوع اتصال
لوله پلی اتیلن 16 اینچ  پیچی
لوله 400 پلی اتیلن جوشی

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

نصب لوله پلی اتیلن کشـاوری 400

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد. (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست).در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل می گردد.اگر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شــده بـاشــد، اجاره ای بـاشــد، و نـیاز داشته بـاشــد که چند سال دیگر این لوله از آن زمین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمین دیگری نصب نمود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

روش هــای نصب لوله 16 اینچ کشاورزی

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل می گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله هــای 165 تا 400 میلیمتر)اتصالات رزوه ای (لوله سایز هــای 20 ، 25 400 ، 50 و 400 میلیمتر) استفاده می شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز بـرای لوله هــای سایز بـالا).قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

نوع لوله روش نصب
لوله هــای 165 تا 400 میلیمتری یا 16 اینچ جوش لب به لب
لول هپلی ایتلن 20 ، 25 400 ، 50 و 400 میلیمتر رزوه ای

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

ساخت سیستم‌هــای آبیاری وسیع بـا لوله 400 یا ( 12 اینچی ) در زمین هــای کشاورزی بـا استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر هــای انشعاب که در انتهــا بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌هــای 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گردد.

بـا استفاده از کـمربندهــای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشـان می‌توان سیستم آبیاری بـارانـی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و می‌توان بـا استفاده از لوله پلی اتیلن 400 میلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر بـا استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

جهت سفارش می تونـید از شماره تلفن هــای / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 بـا کارشناسان فروش شرکت در ارتبـاط بـاشید.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

عوامل تاثیرگذار بـر قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله کشاورزی سایز 400 بـر اساس روش هــای مختلفی تعیین می‌شـود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌هــا متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه دربـاره‌ی آن صحبت می‌کنـیم. شـاید شما نـیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله بـا بـرند هــای متفاوت خیلی تعجب کنـید!

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 16 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 16 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بـالاتر
فشـار کاری لوله 16 اینچ پلی اتیلن تحمل فشـار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

1.جنس مواد اولیه لوله 16 اینچ کشاورزی

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 400 میلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشـود، خروجی کار استاندارد لازم بـرای استفاده را نخواهد داشت. بنابـراین محصول از لحاظ کیفیت مـناسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 1 400

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

ترکیب لوله‌هــا گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شــده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنـی به عبـارتی هر چه ضایعات ایجاد شــده کـمتر گردد و یا مواد بـا خلوص کـمتر استفاده شـود، قیمت لوله ارزان تر می‌شـود و بلعکس!

مواد اولیه لوله 16 اینچ کشاورزی : پلیمرهــای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبـات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده می شـوند. پلیمرهــا که بـرخی ساده و بـرخی پیچیده بوده دارای گریدهــای مختلفی شـامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

نوع گرید PE40 PE63 PE80 PE100
نوع لوله لوله 16 اینچ پلی اتیلن گرید 40 لوله 16 اینچ پلی اتیلن گرید 63 لوله 16 اینچ پلی اتیلن گرید 80 لوله 16 اینچ پلی اتیلن گرید 100

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 16 اینچ کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شـود، ضخامت لوله‌هــا بـر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر بـاشــد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نـیست اشتبـاه نکنـید.

3. میزان فشـار متحملِ لوله 16 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربرد بـار فشـار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد،در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشـار بـالاتری را تحمل کند، بـا توجه به این‌که وزن بـالاتری بـاید داشته بـاشــد، گران‌تر خواهد بود.به دلیل استفاده از لوله 12 اینچی در انواع روش هــای آبیاری، این لوله‌هــا بـاید فشـار هــای داخلی بـالایی داشته بـاشند.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

4.بـرند لوله پلی اتیلن 400

بـا این که بـرند صرفا فقط یک نام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک بـرند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بـالاتر از حد معمول خواهد بود.بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده بـاشــد و از لوله هــا راضی بـاشــد،در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نـیز همان بـرند لوله را بـا کـمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

کارهــایی که در آبیاری قطره ای نبـاید انجام داد

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانـید اتصالات مورد نـیاز خود را متناسب بـا طرح خود از شرکت اترک دریپ بـا مـناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 400

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشت‌هــای فصلی
  4. مـناسب بـرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مـناسب و مرقوم به صرفه آن
  6. طول عمر طولانـی
  7. کـمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبـار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 400 می‌توان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشـاره کرد.

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. عایق صوتی
  2. مقاومت شیمیایی بـالا
  3. مقاومت سایشی بسیار خوب
  4. وزن پایین
  5. قابلیت جوش پلاستیک
  6. عایق الکتریکی
  7. عایق حرارتی

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن</p

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 16 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش می‌یابد و موجب صرفه جویی در مصرف آب می شـود و محصولات مرغوب تری به دست می‌آید. به واسطه عملکرد بسیار عالی این لوله‌هــا در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودهــا بـر گیاه افزایش می یابد.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

ویژگی‌هــای لوله 16 اینچ کشاورزی

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی بـرخورد بـا ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کـمبـاین و …این لوله در بـرابـر تغییر زاویه خط لوله بسیار مـنعطف است و به راحتی می‌توان آن را در پیچ و خم هــای گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمر بـالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله هــای فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می‌نماید و تبـادل دمای آن بـا محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبـات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، می‌تواند به عنوان لوله تحت فشـار و لوله زیر زمینـی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه هــای مرتبط بـا سیستم هــای آبیاری

سیستم هــای مدرن آبیاری قطره ای و بـارانـی و ترکیب آن بـا استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشـاورزان بسیار حائز اهمیت است.قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

افزایش سرعت , حجم و فشـار انتقال آب

بـا توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشـار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین کشاورزی را خواهد داد.بدین مـنظور استفاده از اتصالات مـنعطف ، سطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله 16 اینچ پلی اتیلن

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم هــای خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بـالا در بـرابـر ساییدگی و نشت، انتخابی مطمئن بـرای زمین هــای کشاورزی می بـاشند.در صورت نشت این لوله هــا (به هر دلیلی) ترمیم و توسعه آن به راحتی به انجام می رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 400 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16

1 دیدگاه برای لوله 16 اینچ پلی اتیلن 400

  1. 5 out of 5

    aslani

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید