قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ کشاورزی

قیمت لوله آبیاری قطره ای 1 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

کارخانه لوله پلی اتیلن 1 اینچ آبیاری اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله پلی اتیلن 32 ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن 1 اینچ کشور را کسب نماید.قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ آبیاری قطره ای / فروش لوله پلی اتیلن قطره ای درجه 1 و درجه 2 مخصوص آبیاری قطره ای و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد.

قیمت لوله کشاورزی 1 اینچ

 

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

لوله پلی اتیلن 1 اینچ مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 1 اینچ می پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

لوله پلی اتیلن  1 اینچ، از پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن می‌باشد که هدف اصلی از تولید آن برای استفاده به عنوان انشعاب و انتقال گاز و همچنین لوله کشی به منظور آبیاری زمین کشاورزی و باغات می‌باشد.

قیمت لوله کشاورزی 1 اینچ

کاربرد لوله پلی اتیلن 1 اینچ

عموما از این لوله ها در آبرسانی های شهری و روستایی استفاده می شود.همچنین سیسستم های انتقال آب و آبرسانی به ساختمان های مسکونی و حتی تجاری در دسته کار این لوله های 1 اینچ است.از این لوله های می توان در انشعابات اصلی و فرعی آبیاری در کشاورزی و گلخانه و مزارع استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 32

  1. آبیاری بارانی (بهترین روش برای نفوذ پذیری خاک)
  2. آبیاری سطحی (روش آبیاری قسمت های تقسیم شده زمین کشاورزی)
  3. آبیاری بوسیله لینیر (نوعی آبیاری بارانی و تکنولوژی یک سطحی آن)
  4. آبیاری قطره ای (متداولترین و بهترین روش آبیاری)
  5. آبیاری به وسیله ماشین آلات ویلموو، رول لاین، ساید رول و …
  6. سیستم انشعاب دکل های سنترپیوت

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ


جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت درارتباط باشید.

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ 

قیمت لوله کشاورزی بر اساس روش های مختلفی تعیین می‌شود و  هر کدام میزان تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه ها متفاوت اعلام می گردد.این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره ی آن صحبت خواهیم نمود. شاید برخی از مردم از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنند.

 

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 32

1.جنس مواد اولیه لوله 1 اینچ 

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

مواد اولیه لوله‌ پلی‌اتیلن: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند. همچنین ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده. که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله قطره ای 1 اینچ

قیمت لوله قطره ای 1 اینچ

2. میزان ضخامت لوله‌ پلی‌اتیلن 1 اینچ 

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

3. میزان فشار متحملِ لوله‌ پلی‌اتیلن 1 اینچ 

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به شکلی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

به دلیل استفاده از لوله 1 اینچ در انواع روش های آبیاری، این لوله ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

قیمت لوله قطره ای نیم اینچ

4.برند لوله پلی اتیلن 1 اینچ

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریدار یکرده باشد و از لوله ها راضی باشد حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

 

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

روش اتصال لوله قطره ای در زمین کشاورزی و باغ , معمولا به وسیله اتصالات فشاری 1 اینچی می‌باشد و بسیار ساده بوده و سرعت و راندمان کار را بالا می‌برد. اتصالات و شیرآلات قطره ای عبارتند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

  • زانو 1 اینچ
  • سه راه 1 اینچ
  • میخ تثبیت لوله 1 اینچ
  • بست ابتدایی 1 اینچ به 1 اینچ
  • کور کن عینکی 1 اینچ و کور کن تی
  • رابط 32 به 32
  • واشر بست ابتدایی
  • شیر انشعاب ابتدایی به 32
  • شیر 32 به 32

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 32

مزایای لوله پلی اتیلن 1 اینچ آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

  1. بسیار نرم و انعطاف پذیر است
  2. طول عمر طولانی
  3. اجرای بسیار سریع و آسان
  4. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  5. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  6. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  7. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای بسیار مهم و قابل توجه این نوع لوله می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله کشاورزی 32

علاوه بر آن

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ32

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. قابلیت جوش پلاستیک
  4. مقاومت شیمیایی بالا
  5. مقاومت سایشی بسیار خوب
  6. وزن پایین
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

ویژگی‌های لوله پلی اتیلن 1 اینچ

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آنها، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی هستند.این لوله ها نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می کنند و تبادل دمای آن ها با محیط بسیار ناچیز است(در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن ها، می توانند به عنوان لوله های تحت فشار و لوله های زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ32

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتری 1 اینچ

این لوله ها در برابر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطفند و به راحتی می توان آن ها را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 1 اینچ عمر بالایی دارد (50 تا 100 سال) ، عموما لوله های پلی اتیلنی تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد.طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم هستند.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …

از مزیت های بسیار مهم دیگر این نوع لوله می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید