قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 کشاورزی

قیمت لوله آبیاری قطره ای 25 دیجی کالا

قیمت لوله آبیاری قطره ای 25 دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 25 / فروش لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر آبیاری قطره ای درجه 1 و درجه 2 مخصوص کشاورزی و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 25 میلیمتری اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله پلی اتیلن 25 میلیمتری ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتری کشور را کسب نماید.

قیمت لوله کشاورزی 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

لوله پلی اتیلن سایز 25 میلیمتر، از پرکاربردترین لوله های پلی اتیلن می‌باشد که هدف اصلی از تولید آن برای استفاده به عنوان انشعاب و انتقال گاز و همچنین لوله کشی به منظور آبیاری زمین کشاورزی و باغات می‌باشد. لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 25 میلیمتر می پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله کشاورزی 25

کاربرد لوله پلی اتیلن ۲۵ میلیمتر

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر، به عنوان لوله فرعی در آبیاری و برای انتقال آب در زمین‌های مختلف از جمله زمین‌های مخصوص کشاورزی و زراعی و همچنین به عنوان لوله انشعاب گاز تولید می گردد. از ویژگی های برجسته لوله پلی اتیلن 25 میلیمتری این است که به راحتی می‌توان انواع دریچه و دریپر هایی که در بازار هستند را بر روی آن نصب نمود. این نوع لوله پلی اتیلن به طور کامل با تمام اتصالات استاندارد سازگار است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر


جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت درارتباط باشید.

 

قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر آبیاری قطره ای

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر 

قیمت لوله کشاورزی بر اساس روش های مختلفی ت عیین می شود و  هر کدام میزان تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه ها متفاوت اعلام می گردد.این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره ی آن صحبت خواهیم نمود. شاید برخی از مردم از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنند.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

تولید نوار آبیاری قطره ای

1.جنس مواد اولیه لوله 25 میلیمتر 

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

مواد اولیه لوله‌ پلی‌اتیلن: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند. همچنین ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

 

قیمت لوله قطره ای 25

قیمت لوله قطره ای 25

2. میزان ضخامت لوله‌ پلی‌اتیلن 25 میلیمتر 

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

3. میزان فشار متحملِ لوله‌ پلی‌اتیلن 25 میلیمتر 

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به شکلی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله قطره ای نیم اینچ

4.برند لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریدار یکرده باشد و از لوله ها راضی باشد حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

 

 

قیمت لوله پلی اتیلن 25

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

روش اتصال لوله قطره ای در زمین کشاورزی و باغ , معمولا به وسیله اتصالات فشاری ۱۶ ملیمتری می‌باشد و بسیار ساده بوده و سرعت و راندمان کار را بالا می‌برد. اتصالات و شیرآلات قطره ای عبارتند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 25

  • زانو25
  • سه راه 25
  • میخ تثبیت لوله 25
  • بست ابتدایی 25 به 25
  • کور کن عینکی 25 و کور کن تی
  • رابط 25 به 25
  • واشر بست ابتدایی
  • شیر انشعاب ابتدایی به 25
  • شیر 25 به 25

لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25

مزایای لوله پلی اتیلن 25 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25

  1. بسیار نرم و انعطاف پذیر است
  2. طول عمر طولانی
  3. اجرای بسیار سریع و آسان
  4. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  5. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  6. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  7. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای بسیار مهم و قابل توجه این نوع لوله می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله کشاورزی 25

علاوه بر آن

  1. مقاومت شیمیایی بالا
  2. مقاومت سایشی بسیار خوب
  3. وزن پایین
  4. امکان حمل و نقل راحت
  5. عایق صوتی
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

از مزیت های بسیار مهم دیگر این نوع لوله می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید