قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد آبــرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد یا 90 میلیمتر 3 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخصـوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 90 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 90 کشور را کسب نماید.قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی,قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

نوع لوله کاربــرد
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن آبــرسانی، گازرسانی پوشش محافظ کابل های بــرق و…
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ آهنی گازرسانی
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

لوله پلی اتیلن 90 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بــررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر 3 اینچ می‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

کاربــرد لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی تایباد

لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر از طیف کاربــرد وسیعی بــرخوردار است که می توان به استفاده آن در آبــرسانی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه ها راه انــدازی انواع سیستم های آبیاری تحت فشار، آبیاری به صـورت زیر سطحی اشاه نمود.اشاره به کاربــردهای دیگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربــرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ است. این دسته از لوله ها نیز ماننــد سایر انواع لوله پلیمری، از گرانول های پلی اتیلن مرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیه می‌گردنــد. لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ ، انعطاف پذیر و بادوام می‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار بــرده می‌شود.

نوع کیفیت
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن PE40  متوسط
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن PE60 متوسط
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

کاربــردهای دیگر لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ عبارت انــد از:

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سطحی معابــر
  • پوشش محافظ کابل های بــرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایی

از کاربــردهای دیگر این لوله ها می توان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بــرق و لوله های معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ تحت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن می باشد.قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

مشخصات فنی لوله 90 پلی اتیلن تایباد

لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ دارای دیواره صاف و یکنواختی است، بنابــراین دچار رسوب گرفتگی نمی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معمولی و فشار زیاد، ساییده نمی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ اتفاق نمی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بــرابــر محیط‌های اسیدی مقاوم هستنــد؛ به همین دلیل اگر در خاک‌هایی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارنــد نصب گردد، هیچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمی‌دهد.

کاربــرد لوله پلی اتیلن سایز 90 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحت فشار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

روش اتصال لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی تایباد

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبــرسانی 90 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ در طول‌های متفاوت به راحتی و با استفاده از روش‌های مرسوم انجام پذیر است. معمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل می‌کننــد. در مواردی که نیاز باشد می توان از اتصالات پلی اتیلنی بــرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 90 تایباد

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل می گردد.اگر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چنــد سال دیگر این لوله از آن زمین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمین دیگری نصب نمود.قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی,قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی تایباد

نصب لوله کشاورزی به دو صـورت شکل می گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 90 میلیمتر 3 اینچ)اتصالات رزوه ای لوله سایز های 90 استفاده می شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز بــرای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 90 میلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 90 میلیمتر 3 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 90 یا در زمین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن ماننــد شیر های انشعاب که در انتها بــرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 90 میلیمتر 3 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گردد. با استفاده از کمربنــدهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان می‌توان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه انــدازی کرد و می‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بــر قیمت لوله پلی اتیلن 90

قیمت لوله کشاورزی سایز 90 بــر اساس روش های مختلفی تعیین می‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصـول پلیمری می‌گذارنــد و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با بــرنــد های متفاوت خیلی تعجب کنید!قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 90 میلیمتر 3 اینچ پلی اتیلن تحمل فشار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

قیمت لوله پلی اتیلن 90

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

1.جنس مواد اولیه لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی تایباد

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استانــدارد لازم بــرای استفاده را نخواهد داشت. بنابــراین محصـول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 90

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربــرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستنــد‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی,قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

مواد اولیه لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی : پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستنــد و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بــرده می شونــد. پلیمرها که بــرخی ساده و بــرخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستنــد.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

کاربــرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بــرحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بــر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بــر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

3. میزان فشار متحملِ لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربــرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کنــد که بــر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیین کننــده قیمت لوله به صـورت غیرمستقیم است. به صـورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کنــد، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

به دلیل استفاده از لوله 90 میلیمتر در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشنــد.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

4.بــرنــد لوله پلی اتیلن 90

با این که بــرنــد صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک بــرنــد، خریداران زیادتر را جذب می‌کنــد و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.

بــرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکنــد، امسال نیز همان بــرنــد لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 90

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

قیمت لوله پلی اتیلن 90

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 90 تایباد

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بــرابــر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بــرای کشت‌های فصلی
  4. مناسب بــرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  6. طول عمر طولانی
  7. کمترین فضای لازم بــرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بــرابــر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 90 می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

علاوه بــر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صـوتی
  3. مقاومت شیمیایی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صـورت استفاده از لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر 3 اینچ در آبیاری محصـولات کشاورزی، رانــدمان آبیاری افزایش می یابد و موجب صرفه جویی در مصرف آب می شود و محصـولات مرغوب تری به دست می آید. به واسطه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بــر گیاه افزایش می یابد.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

ویژگی‌های لوله 90 میلیمتر 3 اینچ کشاورزی تایباد

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و رانــدمان دارد. در طی بــرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بــرابــر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحتی می‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 90 عمر بالایی دارد (90 تا 100 سال)قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بــرابــر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صـورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، می‌توانــد به عنوان لوله تحت فشار و لوله زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 90

کاهش هزینه های مرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بــرای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین کشاورزی را خواهد داد.بدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربــرد خواهد بود.قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 90 تایباد

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بــرابــر ساییدگی و نشت، انتخابی مطمئن بــرای زمین های کشاورزی می باشنــد.در صـورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمیم و توسعه آن به راحتی به انجام می رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 90 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 90

دیدگاهتان را بنویسید