قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون آبـرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون یا 63 میلیمتر 2 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخـصـوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و هـمچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناســـب و کیفیت بسیار خوب عرضه مــی گردد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون کارخانه لوله پلی اتیلن 63 اترک پایپ با سابقه درخشـان در تــولیـد لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی ، امـروزه تــوانـسته در سایـه هـمت و تلاش , کوشـش متخـصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شـناخته شـده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایـز 63 کشور را کســـب نمایـد.

نوع لوله کاربـرد
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن آبـرسانی، گازرسانی پوشـش محـافظ کابل های بـرق و…
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ آهنی گازرسانی
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ فــاضلاب لوله کشی فــاضلاب
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ فولادی انـتقال سیالات خاص
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلیکا فــاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

لوله پلی اتیلن 63 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شـده است استفــاده از این لوله به شـدت مورد تــوجه قـرار بگیرد. در هـمــین راستا در این مقاله به بـررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایـز 63 میلیمتر 2 اینچ مــی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

کاربـرد لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی کازرون

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مــی تــوان به استفــاده آن در آبـرسانی شهری و روستایـی، فضای ســـبز و گلخانه ها راه انـدازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشـار، آبیاری به صـورت زیر سـطحی اشـاه نمود.اشـاره به کاربـردهای دیگر:لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فــاضلاب، لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ است. این دسته از لوله ها نیـز ماننـد سایر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گریـد PE100 و PE80 تهیـه مــی‌گردنـد. لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ ، انعطاف پـذیر و بادوام مــی‌باشـد و در شبکه انـتقال آب و فــاضلاب به کار بـرده مــی‌شود.

نوع کیفیت
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE40  متــوسـط
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE60 متــوسـط
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ عبارت انـد از:

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انـتقال فــاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشـش محـافظ کابل های بـرق
  • انـتقال گاز و انـتقال مواد شیمــیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مــی تــوان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشـاره نمود. خریـد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ تحـت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن مــی باشـد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

مشخـصات فنی لوله 63 پلی اتیلن کازرون

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفــتگی نمــی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حـالت فشـار معـمولی و فشـار زیاد، سایـیـده نمــی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ اتفــاق نمــی‌افــتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیـدی مقاوم هستنـد؛ به هـمــین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیـدیته است و یا شوری بالا دارنـد نصب گردد، هیچ اختلالی در عـملکرد آن رخ نمــی‌دهـد.

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایـز 63 در آبیاری معـمولی و انـتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشـار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنـتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

روش اتصال لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی کازرون

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانی 63 کشاورزی غالــبا به‌وسیله اتصالات پیچی مــی‌باشـد که الــبـته مــی‌تــوان از روش جوش لــب به لــب (Butt Fusion) نیـز استفــاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ در طول‌های متفــاوت به راحـتی و با استفــاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیر است.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ را به روش جوش لــب به لــب به یکدیگر متصل مــی‌کـننـد. در مواردی که نیاز باشـد مــی تــوان از اتصالات پلی اتیلنی بـرای متصل کردن دو لوله استفــاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

نصب لوله پلی اتیلن کشـاوری 63 کازرون

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفــت کردن یک رزوه مهـم است و اتصالات به آن وصل مــی گردد.اگر زمــین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیـه شـده باشـد، اجاره ای باشـد، و نیاز داشـته باشـد که چنـد سال دیگر این لوله از آن زمــین جمع آوری شود، این لوله بهترین انـتخاب است.در این حـالت به راحـتی مــی تــوان لوله و اتصالات را در نقطـه ای دیگر و زمــین دیگری نصب نمود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی کازرون

نصب لوله کشاورزی به دو صـورت شکل مــی گیرد.جوش لــب به لــب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 63 میلیمتر 2 اینچ)اتصالات رزوه ای (لوله سایـز های 63  استفــاده مــی شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیـز بـرای لوله های سایـز بالا).لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 63 میلیمتر 1 اینچ  جوش لــب به لــب
لوله پلی ایتلن 63  میلیمتر 2 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 63 در زمــین های کشاورزی با استفــاده از اتصالات پلی اتیلن ماننـد شیر های انشعاب که در انـتها بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 63 میلیمتر 2 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مــی‌گردد. قیمت لوله پلی اتیلن 63 سایز 2 اینچبا استفــاده از کمـربنـدهای انشعاب ، لوله رایـزر و آبفشـان مــی‌تــوان سیستم آبیاری بارانی و سنـتر پیوت را راه انـدازی کرد و مــی‌تــوان با استفــاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیر با استفــاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

جهت سفــارش مــی تــونیـد از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشـناسان فروش شرکت در ارتباط باشیـد.

عوامل تاثیرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله کشاورزی سایـز 63 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مــی‌شود و هر کدام تاثیر متفــاوتی را روی نرخ این محصـول پلیمـری مــی‌گذارنـد و در نـتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفــاوت اعلام مــی‌گردد .این تفــاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبـت مــی‌کـنیم. شـایـد شما نیـز از وجود تفــاوت مــیان قیمت لوله با بـرنـد های متفــاوت خیلی تعجب کـنیـد!

عامل رابطـه
نوع مواد اولیـه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشـار کاری لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن تحمل فشـار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

1.جنـس مواد اولیـه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی کازرون

اگر در مـراحل تــولیـد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استفــاده نشود، خروجی کار استانـدارد لازم بـرای استفــاده را نخواهـد داشـت. بنابـراین محصـول از لحـاظ کیفیت مناســـب نخواهـد بود و قیمت آن نیـز متاثر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نیـز اضافه شـده که مقدار درصد این ضایعات و مــیـزان خالصی مواد اولیـه و نوع گریـد دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستنـد‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شـده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفــاده شود، قیمت لوله ارزان تر مــی‌شود و بلعکس!لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

مواد اولیـه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیـه‌ای هستنـد و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مــی شونـد. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیـده بوده دارای گریـدهای مختلفی شـامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستنـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

2. مــیـزان ضخامت لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحســـب وزن آن‌ محـاســـبه مــی‌شود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشـد هـم ملاک بـر بهتر بودن لوله نیست اشـتباه نکـنیـد.

3. مــیـزان فشـار متحملِ لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشـار مختلفی را لوله تحمل مــی‌کـنـد که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر مــی‌گذارد ، در نـتیجه از عوامل تعیـین کـننـده قیمت لوله به صـورت غیرمستقیم است. به صـورتی که هر چقدر لوله فشـار بالاتری را تحمل کـنـد، با تــوجه به این‌که وزن بالاتری بایـد داشـته باشـد، گران‌تر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

به دلیل استفــاده از لوله 63 میلیمتر در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها بایـد فشـار های داخلی بالایـی داشـته باشـنـد.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

4.بـرنـد لوله پلی اتیلن 63

با این که بـرنـد صرفــا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک بـرنـد، خریـداران زیادتر را جذب مــی‌کـنـد و قیمت لوله متاسفــانه بالاتر از حد معـمول خواهـد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریـداری کرده باشـد و از لوله ها راضی باشـد ، در حـالت عادی حـاظر است بخاطر این که ریسک نکـنـد، امسال نیـز هـمان بـرنـد لوله را با کمــی گرانـتر از سایر، خریـداری نمایـد.!لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نبایـد انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

قیمت لوله پلی اتیلن 63

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مــی‌تــوانیـد اتصالات مورد نیاز خود را متناســـب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناســـب‌ترین قیمت تهیـه نمایـیـد.

مزایای لوله پلی اتیلن سایـز 63 کازرون

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انـتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. مناســـب بـرای هـمه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناســـب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهـداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشـش و ضربه

از مزایای مهـم و قابل تــوجه لوله پلی اتیلن 63 مــی‌تــوان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانـسیته پایـین اشـاره کرد.

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حمل و نقل راحـت
  2. عایـق صـوتی
  3. مقاومت شیمــیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایـق الکتریکی
  8. عایـق حرارتی

در صـورت استفــاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ در آبیاری محصـولات کشاورزی، رانـدمان آبیاری افزایش مــی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مــی شود و محصـولات مـرغوب تری به دست مــی آیـد. به واسـطـه عـملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مــی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

ویژگی‌های لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی کازرون

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و رانـدمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتــور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیر زاویـه خط لوله بسیار منعطـف است و به راحـتی مــی‌تــوان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفــاده قـرار داد. لوله پلی اتیلن 63 عـمـر بالایـی دارد (63 تا 100 سال)لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیـزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشـتی و ترکیـدگی است. این لوله نـســـبـت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مــی‌نمایـد و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیـز است (در صـورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفــته در آن، مــی‌تــوانـد به عنوان لوله تحـت فشـار و لوله زیر زمــینی مورد استفــاده قـرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفــاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشـاورزان بسیار حـائز اهـمــیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

افزایش سرعت , حجم و فشـار انـتقال آب

با تــوجه به تنوع سایـز لوله پلی اتیلن و فشـار ناشی از آب انـتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمــین کشاورزی را خواهـد داد.بـدین منظور استفــاده از اتصالات منعطـف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 کازرون

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیـدگی و نشـت، انـتخابی مطـمئن بـرای زمــین های کشاورزی مــی باشـنـد.در صـورت نشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمــیم و تــوسعه آن به راحـتی به انجام مــی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63

دیدگاهتان را بنویسید