قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا آبـرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا یا 63 میلیمتر 2 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و هـمچنـین نـوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت منـاسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مــی گردد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا کارخانه لوله پلی اتیلن 63 اترک پایپ با سابقه درخشان در تـولیـد لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی ، امـروزه تـوانسته در سایه هـمت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانـی، شرکتی کامـلاً شنـاخته شـده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایـز 63 کشـور را کسب نمایـد.

نـوع لوله کاربـرد
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن آبـرسانـی، گازرسانـی پوشش محـافظ کابل های بـرق و…
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ آهنـی گازرسانـی
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ فــاضلاب لوله کشی فــاضلاب
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ فولادی انـتقال سیالات خاص
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلیکا فــاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

لوله پلی اتیلن 63 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شـده است استــفــاده از این لوله به شـدت مورد تـوجه قرار بگیــرد. در هـمــین راستا در این مقاله به بـررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایـز 63 میلیمتر 2 اینچ مــی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

کاربـرد لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی پیشوا

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مــی تـوان به استــفــاده آن در آبـرسانـی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه انـدازی انـواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگر:لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

یکی از انـواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فــاضلاب، لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ است. این دسته از لوله ها نـیـز ماننـد سایــر انـواع لوله پلیمـری، از گرانـول های پلی اتیلن مـرغوب با گریـد PE100 و PE80 تهیه مــی‌گردنـد. لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ ، انعطاف پـذیــر و بادوام مــی‌باشـد و در شبکه انـتقال آب و فــاضلاب به کار بـرده مــی‌شـود.

نـوع کیفیت
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE40  متـوسـط
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE60 متـوسـط
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ عبارت انـد از:

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

  • نصـب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انـتقال فــاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محـافظ کابل های بـرق
  • انـتقال گاز و انـتقال مواد شیمــیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مــی تـوان به مواردی نظیــر نصـب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خریـد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن مــی باشـد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

مشخصات فنـی لوله 63 پلی اتیلن پیشوا

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ دارای دیواره صاف و یکـنـواختی است، بنـابـراین دچار رسوب گرفتگی نمــی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حـالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیـده نمــی شـود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ اتــفــاق نمــی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیـدی مقاوم هستنـد؛ به هـمــین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیـدیته است و یا شـوری بالا دارنـد نصـب گردد، هیچ اختلالی در عـمـلکـرد آن رخ نمــی‌دهـد.

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایـز 63 در آبیاری معـمولی و انـتقال آب انـواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنـتر پیوت،لینـیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

روش اتصال لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی پیشوا

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانـی 63 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مــی‌باشـد که البته مــی‌تـوان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیـز استــفــاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ در طول‌های متــفــاوت به راحـتی و با استــفــاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیــر است.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مــی‌کـننـد. در مواردی که نـیاز باشـد مــی تـوان از اتصالات پلی اتیلنـی بـرای متصل کـردن دو لوله استــفــاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

نصـب لوله پلی اتیلن کشاوری 63 پیشوا

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصـب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنـوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سـفت کـردن یک رزوه مهـم است و اتصالات به آن وصل مــی گردد.اگر زمــین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شـده باشـد، اجاره ای باشـد، و نـیاز داشـته باشـد که چنـد سال دیگر این لوله از آن زمــین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انـتخاب است.در این حـالت به راحـتی مــی تـوان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمــین دیگری نصـب نمود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصـب لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی پیشوا

نصـب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مــی گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 63 میلیمتر 2 اینچ)اتصالات رزوه ای (لوله سایـز های 63  استــفــاده مــی شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیـز بـرای لوله های سایـز بالا).لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

نـوع لوله روش نصـب
لوله های 165 تا 63 میلیمتر 1 اینچ  جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 63  میلیمتر 2 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 63 در زمــین های کشاورزی با استــفــاده از اتصالات پلی اتیلن ماننـد شیــر های انـشعاب که در انـتها بـرای نصـب نـوار تیپ یا لوله‌های 63 میلیمتر 2 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مــی‌گردد. قیمت لوله پلی اتیلن 63 سایز 2 اینچبا استــفــاده از کمـربنـدهای انـشعاب ، لوله رایـزر و آبفشان مــی‌تـوان سیستم آبیاری بارانـی و سنـتر پیوت را راه انـدازی کـرد و مــی‌تـوان با استــفــاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ PE100 در عـمق خاک و انـشعاب‌گیــر با استــفــاده از لوله‌ لودن و نصـب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کـرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

جهت سـفــارش مــی تـونـیـد از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشنـاسان فروش شرکت در ارتباط باشیـد.

عوامـل تاثـیــرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله کشاورزی سایـز 63 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مــی‌شـود و هر کدام تاثـیــر متــفــاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مــی‌گذارنـد و در نـتیجه قیمت انـواع لوله در کارخانه‌ها متــفــاوت اعلام مــی‌گردد .این تــفــاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مــی‌کـنـیم. شایـد شما نـیـز از وجود تــفــاوت مــیان قیمت لوله با بـرنـد های متــفــاوت خیلی تعجب کـنـیـد!

عامـل رابطه
نـوع مواد اولیه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 63 میلیمتر 2 اینچ پلی اتیلن تحـمـل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

1.جنس مواد اولیه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی پیشوا

اگر در مـراحل تـولیـد لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استــفــاده نـشـود، خروجی کار استانـدارد لازم بـرای استــفــاده را نخواهـد داشـت. بنـابـراین محصول از لحـاظ کیفیت منـاسب نخواهـد بود و قیمت آن نـیـز متاثر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نـوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نـیـز اضافه شـده که مقدار درصد این ضایعات و مــیـزان خالصی مواد اولیه و نـوع گریـد دو عامـل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستنـد‌. یعنـی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شـده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استــفــاده شـود، قیمت لوله ارزان تر مــی‌شـود و بلعکس!لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63,قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

مواد اولیه لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیه‌ای هستنـد و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مــی شـونـد. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیـده بوده دارای گریـدهای مختلفی شامـل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستنـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

کاربـرد نـوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

2. مــیـزان ضخامت لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محـاسبه مــی‌شـود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تر باشـد هـم مـلاک بـر بهتر بودن لوله نـیست اشـتباه نکـنـیـد.

3. مــیـزان فشار متحـمـلِ لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی

بستگی به نـوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمـل مــی‌کـنـد که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر مــی‌گذارد ، در نـتیجه از عوامـل تعیـین کـننـده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحـمـل کـنـد، با تـوجه به این‌که وزن بالاتری بایـد داشـته باشـد، گران‌تر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

به دلیل استــفــاده از لوله 63 میلیمتر در انـواع روش های آبیاری، این لوله‌ها بایـد فشار های داخلی بالایـی داشـته باشنـد.

روش نصـب نـوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

4.بـرنـد لوله پلی اتیلن 63

با این که بـرنـد صرفــا فقط یک نـام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک بـرنـد، خریـداران زیادتر را جذب مــی‌کـنـد و قیمت لوله متاسـفــانه بالاتر از حد معـمول خواهـد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریـداری کـرده باشـد و از لوله ها راضی باشـد ، در حـالت عادی حـاظر است بخاطر این که ریسک نکـنـد، امسال نـیـز هـمان بـرنـد لوله را با کمــی گرانـتر از سایــر، خریـداری نمایـد.!لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نبایـد انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 63

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

قیمت لوله پلی اتیلن 63

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مــی‌تـوانـیـد اتصالات مورد نـیاز خود را متنـاسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با منـاسب‌ترین قیمت تهیه نمایـیـد.

مزایای لوله پلی اتیلن سایـز 63 پیشوا

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انـتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. منـاسب بـرای هـمه نـوع شرایط جوی
  5. قیمت منـاسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانـی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهـداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهـم و قابل تـوجه لوله پلی اتیلن 63 مــی‌تـوان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کـرد.

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حـمـل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمــیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استــفــاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر 2 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، رانـدمان آبیاری افزایش مــی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مــی شـود و محصولات مـرغوب تری به دست مــی آیـد. به واسـطه عـمـلکـرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عنـاصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مــی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

ویژگی‌های لوله 63 میلیمتر 2 اینچ کشاورزی پیشوا

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکـرد و رانـدمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتـور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیــر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مــی‌تـوان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استــفــاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 63 عـمـر بالایـی دارد (63 تا 100 سال)لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیـزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نـشـتی و ترکیـدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مــی‌نمایـد و تبادل دمای آن با محیط بسیار نـاچیـز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مــی‌تـوانـد به عنـوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمــینـی مورد استــفــاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و ترکیب آن با استــفــاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حـائز اهـمــیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

افزایش سرعت , حجم و فشار انـتقال آب

با تـوجه به تنـوع سایـز لوله پلی اتیلن و فشار نـاشی از آب انـتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمــین کشاورزی را خواهـد داد.بـدین منظور استــفــاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 63 پیشوا

کاهش از دست دادن آب و یا نـشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیـدگی و نـشـت، انـتخابی مطمئن بـرای زمــین های کشاورزی مــی باشنـد.در صورت نـشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمــیم و تـوسعه آن به راحـتی به انجام مــی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63

دیدگاهتان را بنویسید