قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت آبـرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت یا 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و هـمچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسـیار خوب عرضه مــی گـردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 75 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولیـد لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی ، امـروزه توانسته در سایه هـمت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانی، شرکتی کاملاً شناخته شـده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایـز 75 کشـور را کسب نمایـد.

نوع لوله کاربـرد
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن آبـرسانی، گازرسانی پوشش محـافظ کابل های بـرق و…
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ آهنی گازرسانی
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ فولادی انـتقال سـیالات خاص
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلیـکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

لوله پلی اتیلن 75 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شـده است استفاده از این لوله به شـدت مورد توجه قرار بگیــرد. در هـمــین راستا در این مقاله به بـررسـی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایـز 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ مــی‌پردازیم.قیمت لوله پلی اتیلن 75,قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

کاربـرد لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی پاکدشت

لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر از طیف کاربـرد وسـیعی بـرخوردار است که مــی توان به استفاده آن در آبـرسانی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه انـدازی انواع سـیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگـر:

یـکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ است. این دسته از لوله ها نیـز ماننـد سایــر انواع لوله پلیمـری، از گـرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گـریـد PE100 و PE80 تهیه مــی‌گـردنـد. لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ ، انعطاف پـذیــر و بادوام مــی‌باشـد و در شبکه انـتقال آب و فاضلاب به کار بـرده مــی‌شـود.

نوع کیفیت
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن PE40  متوسـط
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن PE60 متوسـط
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

قیمت لوله پلی اتیلن 75کاربـردهای دیگـر لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ عبارت انـد از:

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انـتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محـافظ کابل های بـرق
  • انـتقال گاز و انـتقال مواد شیمــیایـی

از کاربـردهای دیگـر این لوله ها مــی توان به مواردی نظیــر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خریـد لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن مــی باشـد.

مشخصات فنی لوله 75 پلی اتیلن پاکدشت

لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ دارای دیواره صاف و یـکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گـرفتگی نمــی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سـیالات از درون لوله در حـالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیـده نمــی شـود. قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشتترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ اتفاق نمــی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسـیـدی مقاوم هستنـد؛ به هـمــین دلیل اگـر در خاک‌هایـی که دارای اسـیـدیته است و یا شـوری بالا دارنـد نصب گـردد، هیچ اختلالی در عـملکرد آن رخ نمــی‌دهـد.

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایـز 75 در آبیاری معـمولی و انـتقال آب انواع سـیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سـیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سـیستم آبیاری بارانی و سـیستم‌‌های آبیاری سنـتر پیوت،لینیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

روش اتصال لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی پاکدشت

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانی 75 کشاورزی غالبا به‌وسـیله اتصالات پیچی مــی‌باشـد که البته مــی‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیـز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیــر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ را به روش جوش لب به لب به یـکدیگـر متصل مــی‌کـننـد. در مواردی که نیاز باشـد مــی توان از اتصالات پلی اتیلنی بـرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 75 پاکدشت

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسـیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یـک رزوه مهـم است و اتصالات به آن وصل مــی گـردد.اگـر زمــین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شـده باشـد، اجاره ای باشـد، و نیاز داشـته باشـد که چنـد سال دیگـر این لوله از آن زمــین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انـتخاب است.در این حـالت به راحـتی مــی توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگـر و زمــین دیگـری نصب نمود.قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی پاکدشت

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مــی گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ)اتصالات رزوه ای لوله سایـز های 75 استفاده مــی شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیـز بـرای لوله های سایـز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 75 میلیمتر 1 اینچی یا 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

ساخت سـیستم‌های آبیاری وسـیع با لوله 75 یا ( 75 میلیمتر 1 اینچی ) در زمــین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن ماننـد شیــر های انشعاب که در انـتها بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مــی‌گـردد. با استفاده از کمـربنـدهای انشعاب ، لوله رایـزر و آبفشان مــی‌توان سـیستم آبیاری بارانی و سنـتر پیوت را راه انـدازی کرد و مــی‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیــر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سـیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

جهت سفارش مــی تونیـد از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشیـد.

عوامل تاثـیــرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله کشاورزی سایـز 75 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مــی‌شـود و هر کدام تاثـیــر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مــی‌گذارنـد و در نـتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام مــی‌گـردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مــی‌کـنیم. شایـد شما نیـز از وجود تفاوت مــیان قیمت لوله با بـرنـد های متفاوت خیلی تعجب کـنیـد!قیمت لوله پلی اتیلن 75,قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ پلی اتیلن تحـمل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

1.جنس مواد اولیه لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی پاکدشت

اگـر در مـراحل تولیـد لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 1 اینچی از ترکیب درستی از مواد استفاده نشـود، خروجی کار استانـدارد لازم بـرای استفاده را نخواهـد داشـت. بنابـراین محصول از لحـاظ کیفیت مناسب نخواهـد بود و قیمت آن نیـز متاثر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 75

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نیـز اضافه شـده که مقدار درصد این ضایعات و مــیـزان خالصی مواد اولیه و نوع گـریـد دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستنـد‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شـده کمتر گـردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شـود، قیمت لوله ارزان تر مــی‌شـود و بلعکس!

مواد اولیه لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیه‌ای هستنـد و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مــی شـونـد. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیـده بوده دارای گـریـدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستنـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

2. مــیـزان ضخامت لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محـاسبه مــی‌شـود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تر باشـد هـم ملاک بـر بهتر بودن لوله نیست اشـتباه نکـنیـد.

3. مــیـزان فشار متحـملِ لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمل مــی‌کـنـد که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر مــی‌گذارد ، در نـتیجه از عوامل تعیـین کـننـده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحـمل کـنـد، با توجه به این‌که وزن بالاتری بایـد داشـته باشـد، گـران‌تر خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

به دلیل استفاده از لوله 75 میلیمتر 1 اینچی در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها بایـد فشار های داخلی بالایـی داشـته باشنـد.قیمت لوله پلی اتیلن 75

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

4.بـرنـد لوله پلی اتیلن 75

با این که بـرنـد صرفا فقط یـک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یـک بـرنـد، خریـداران زیادتر را جذب مــی‌کـنـد و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معـمول خواهـد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یـک شرکت لوله خریـداری کرده باشـد و از لوله ها راضی باشـد ، در حـالت عادی حـاظر است بخاطر این که ریسک نکـنـد، امسال نیـز هـمان بـرنـد لوله را با کمــی گـرانـتر از سایــر، خریـداری نمایـد.!

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نبایـد انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

قیمت لوله پلی اتیلن 75

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مــی‌توانیـد اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایـیـد.

مزایای لوله پلی اتیلن سایـز 75 پاکدشت

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

  1. اجرای بسـیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انـتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. مناسب بـرای هـمه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهـداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهـم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 75 مــی‌توان به مقاومت مکانیـکی بسـیار خوب آن علی‌رغم دانسـیته پایـین اشاره کرد.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حـمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمــیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسـیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیـک
  7. عایق الکتریـکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، رانـدمان آبیاری افزایش مــی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مــی شـود و محصولات مـرغوب تری به دست مــی آیـد. به واسـطه عـملکرد بسـیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عناصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مــی یابـد.قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله پلی اتیلن 75 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

ویژگی‌های لوله 75 میلیمتر 2 1/2 اینچ کشاورزی پاکدشت

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و رانـدمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسـیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیــر زاویه خط لوله بسـیار منعطف است و به راحـتی مــی‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 75 عـمـر بالایـی دارد (75 تا 100 سال)

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیـزم ساخت آن، بسـیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشـتی و ترکیـدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سـیال درون خود را بیشـتر حفظ مــی‌نمایـد و تبادل دمای آن با محیط بسـیار ناچیـز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مــی‌توانـد به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمــینی مورد استفاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سـیستم های آبیاری

سـیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسـیار حـائز اهـمــیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

افزایش سرعت , حجم و فشار انـتقال آب

با توجه به تنوع سایـز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انـتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمــین کشاورزی را خواهـد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیـک بودن لوله بسـیار پر کاربـرد خواهـد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 پاکدشت

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سـیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیـدگی و نشـت، انـتخابی مطمئن بـرای زمــین های کشاورزی مــی باشنـد.در صورت نشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمــیم و توسعه آن به راحـتی به انجام مــی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 75

دیدگاهتان را بنویسید