قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی سایز 63

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی سایز 63 آبرسانی

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی دیجی کالا

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی آبیاری یا 63 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 2 اینچ اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله پلی اتیلن 2 اینچ ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 63 کشور را کسب نماید.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63 قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

 

لوله پلی اتیلن 2 اینچ مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 2 اینچ می پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

کاربرد لوله پلی اتیلن 2 اینچ

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که می توان به استفاده آن در آبرسانی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحت فشار، آبیاری به صورت زیر سطحی اشاه نمود. لوله پلی اتیلن ضد ضربه و کشش است به همین خاطر می‌توان به عنوان غلاف لوله آبیاری کم فشار در زیر آسفالت نیز استفاده نمود.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 2 اینچ با ضخامت جداره 4.7 میلی متری می‌تواند در زمین‌های سنگلاخی، شیب‌دار و ناهموار استفاده شود و همچنین با داشتن خاصیت ضد زنگ و ضدخوردگی نیز در جهت انتقال مایعات شیمیایی و ساخت قفس‌های پرورش ماهی استفاده می‌گردد. تحمل فشار کاری بالا نیز از دیگر ویژگی های مهم و برجسته لوله پلی اتیلن است که می‌توان آن را در عمق خاک و یا سطح خاک کار گذاشت و بعد از فصل کشت به‌راحتی جمع آوری می‌شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

ساخت سیستم‌های آبیاری با لوله 2 اینچ یا ( 63 میلیمتر ) در زمین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گردد. با استفاده از کمربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان ها میتوان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و میتوان با استفاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر PE100  با فشار 12.5 اتمسفر در عمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌های لودن و نصب قطره‌چکان ها ،سیستم آبیاری قطره ای را احداث کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

ساخت قفس‌های کوچگ پرورش ماهی ، استخر مصنوعی ، محفظه شست و شو از دیگر کاربردهای لوله پلی اتیلن 63mm هستند و در کنار این کاربرد ها انتقال مایعات شیمیایی و پساب کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به شبکه اصلی فاضلاب اشاره نمود.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی


جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت درارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله کشاورزی 2 اینچ بر اساس روش های مختلفی تعیین می‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنید!

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 25

1.جنس مواد اولیه لوله 2 اینچ

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1.5 اینچ

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری 2 اینچ

مواد اولیه لوله‌ پلی‌اتیلن 2 اینچ: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

2. میزان ضخامت لوله‌ پلی‌ اتیلن 2 اینچ

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

3. میزان فشار متحملِ لوله‌ پلی‌ اتیلن 2 اینچ

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

به دلیل استفاده از لوله 2 اینچ در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

4.برند لوله پلی اتیلن 2 اینچ

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریدار یکرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

اتصالات لوله پلی اتیلن 2 اینچ

  • کمربند پلی اتیلن با دهانه 63 میلیمتر
  • نافی 1/2 – 3/4 – 1 – 1/4 1 – 1/2 1 – 2 اینچی
  • مادگی 63 میلیمتر با ورودی 1/4 1 – 1/2 1 – 2 اینچی
  • رابط زانویی (45 و 90 درجه ) 2 اینچی
  • سه راهی مساوی سایز 63 میلیمتر
  • رابط و سه راهی تبدیلی 63 میلیمتر به 32-40-50
  • اتصال نر 63 میلیمتر با خروجی 2 اینچ
  • سه راهی ماده 63 میلیمتر با نافی 1/2 – 1/2 1 – 2
  • زانو نر 63 میلیمتر با خروجی 1/2 1 – 2
  • زانو ماده 63 میلیمتر با ورودی 1/4 1 – 1/2 1
  • اتصال فلنچدار 2*63
  • درپوش انتهایی
  • شیر انشعاب به نوار آبیاری

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

وزن هر متر از لوله 63 میلیمتر 874/0 کیلوگرم که به صورت کلاف های 100 الی 200 گرد می‌شود ، متراژ کلاف به درخواست مشتری از بین مقدار ذکر شده نیز قابل انجام می باشد.

مزایای لوله پلی اتیلن 2 اینچ آبیاری قطره ای

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  3. بسیار نرم و انعطاف پذیر است
  4. طول عمر طولانی
  5. مقاوم در برابر کشش و ضربه
  6. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  7. مناسب برای همه نوع شرایط جوی

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 2 اینچ می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. قابلیت جوش پلاستیک
  4. عایق الکتریکی
  5. مقاومت شیمیایی بالا
  6. مقاومت سایشی بسیار خوب
  7. وزن پایین
  8. عایق حرارتی

قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ آبیاری قطره ای

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

ویژگی‌های لوله پلی اتیلن 2 اینچ

عموما لوله های پلی اتیلنی تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد.طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاومند.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله ها در برابر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطفند و به راحتی می توان آن ها را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمر بالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آنها، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی هستند.این لوله ها نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می کنند و تبادل دمای آن ها با محیط بسیار ناچیز است(در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن ها، می توانند به عنوان لوله های تحت فشار و لوله های زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

از مزیت های بسیار مهم دیگر این نوع لوله می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید