قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1/4-1 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی 1/4-1

قیمت لوله آبیاری قطره ای 40 دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبیاری یا 1/4-1 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن قطره ای درجه 1 و درجه 2 مخصوص آبیاری قطره ای و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبیاری اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله پلی اتیلن 40 ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن 40 کشور را کسب نماید.

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 40

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی

لوله پلی اتیلن 40 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 40 می پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 40

کاربرد لوله پلی اتیلن 40

آبیاری سقفی و آبیاری محیطی در گلخانه ها غلاف کابل های برق در زر تسفالت خیابان برای جلوگیری از پوسیدگی سیم ها ، آبیاری معمولی و بدون فشار برای فضاهای سبز، ساخت استخرها و دریاچه های مصنوعی، آبیاری به صورت قطره ای و بارانی در مزارع کم وسع ، آبیاری باغات مسطح و شیبدار

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی


جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت درارتباط باشید.

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 40

قیمت لوله کشاورزی 40 بر اساس روش های مختلفی تعیین می‌شود و  هر کدام میزان تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه ها متفاوت اعلام می گردد.این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره ی آن صحبت خواهیم نمود. شاید برخی از مردم از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنند.

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 25

1.جنس مواد اولیه لوله 40

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!

مواد اولیه لوله‌ پلی‌اتیلن 40: پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله قطره ای 40

2. میزان ضخامت لوله‌ پلی‌اتیلن 40

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

قیمت لوله پلی اتیلن 40

3. میزان فشار متحملِ لوله‌ پلی‌اتیلن 40

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به شکلی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

به دلیل استفاده از لوله سایز 40 در انواع روش های آبیاری، این لوله ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله قطره ای یک و نیم

4.برند لوله پلی اتیلن 40

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله 40 متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریدار یکرده باشد و از لوله ها راضی باشد حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله پلی اتیلن 40

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 40

مزایای لوله پلی اتیلن 40 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 40

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  3. بسیار نرم و انعطاف پذیر است
  4. طول عمر طولانی
  5. مقاوم در برابر کشش و ضربه
  6. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  7. مناسب برای همه نوع شرایط جوی

از مزایای بسیار مهم و قابل توجه این نوع لوله می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 40

علاوه بر آن

  1. وزن پایین
  2. عایق حرارتی
  3. امکان حمل و نقل راحت
  4. عایق صوتی
  5. قابلیت جوش پلاستیک
  6. عایق الکتریکی
  7. مقاومت شیمیایی بالا
  8. مقاومت سایشی بسیار خوب

قیمت لوله پلی اتیلن 1 آبیاری قطره ای

ویژگی‌های لوله پلی اتیلن 40

عموما لوله های پلی اتیلنی تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد.طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاومند.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله ها در برابر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطفند و به راحتی می توان آن ها را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 40 عمر بالایی دارد (40 تا 100 سال)

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آنها، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی هستند.این لوله ها نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می کنند و تبادل دمای آن ها با محیط بسیار ناچیز است(در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن ها، می توانند به عنوان لوله های تحت فشار و لوله های زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرند.

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 40

دیدگاهتان را بنویسید