قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری آبـرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری یا 32 میلیمتر 1 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مــی گردد.

کارخانه لوله پلی اتیلن 32 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولیـد لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ، امـروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانـی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 32 کشـور را کسب نمایـد.

نوع لوله کاربـرد
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن آبـرسانـی، گازرسانـی پوشش محافظ کابل های بـرق و…
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ آهنـی گازرسانـی
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32,قیمت لوله پلی اتیلن 32 ریلوله پلی اتیلن 32 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیــرد. در همــین راستا در این مقاله به بـررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 32 میلیمتر 1 اینچ مــی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

کاربـرد لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ری

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مــی توان به استفاده آن در آبـرسانـی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ است. قیمت لوله پلی اتیلن 32,قیمت لوله پلی اتیلن 32 ریاین دسته از لوله ها نـیز مانند سایــر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گریـد PE100 و PE80 تهیه مــی‌گردند. لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ ، انعطاف پـذیــر و بادوام مــی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار بـرده مــی‌شـود.

نوع کیفیت
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن PE40  متوسـط
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن PE60 متوسـط
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل های بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمــیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مــی توان به مواردی نظیــر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خریـد لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن مــی باشد.

مشخصات فنـی لوله 32 پلی اتیلن ری

لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفتگی نمــی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیـده نمــی شـود.قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ اتفاق نمــی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیـدی مقاوم هستند؛ به همــین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیـدیته است و یا شـوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عـملکرد آن رخ نمــی‌دهد.

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایز 32 در آبیاری معـمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینـیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

روش اتصال لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ری

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانـی 32 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مــی‌باشد که البته مــی‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیــر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مــی‌کـنند. در مواردی که نـیاز باشد مــی توان از اتصالات پلی اتیلنـی بـرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 32 ری

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل مــی گردد.قیمت لوله پلی اتیلن 32اگر زمــین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نـیاز داشـته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمــین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی مــی توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمــین دیگری نصب نمود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ری

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مــی گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 32 میلیمتر 1 اینچ)اتصالات رزوه ای  1 اینچ) استفاده مــی شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز بـرای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 32 میلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 32 میلیمتر 1 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 32 در زمــین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیــر های انشعاب که در انتها بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 32 میلیمتر 1 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مــی‌گردد.قیمت لوله پلی اتیلن 32,قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری با استفاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مــی‌توان سیستم آبیاری بارانـی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مــی‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیــر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

جهت سفارش مــی تونـیـد از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشیـد.

عوامل تاثـیــرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله کشاورزی سایز 32 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مــی‌شـود و هر کدام تاثـیــر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مــی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام مــی‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مــی‌کـنـیم. شایـد شما نـیز از وجود تفاوت مــیان قیمت لوله با بـرند های متفاوت خیلی تعجب کـنـیـد!

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 32 میلیمتر 1 اینچ پلی اتیلن تحـمل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

1.جنس مواد اولیه لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ری

اگر در مـراحل تولیـد لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استفاده نشـود، خروجی کار استاندارد لازم بـرای استفاده را نخواهد داشـت. بنابـراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 32

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مــیزان خالصی مواد اولیه و نوع گریـد دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنـی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شـود، قیمت لوله ارزان تر مــی‌شـود و بلعکس!

مواد اولیه لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مــی شـوند. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیـده بوده دارای گریـدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

2. مــیزان ضخامت لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه مــی‌شـود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نـیست اشـتباه نکـنـیـد.

3. مــیزان فشار متحـملِ لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمل مــی‌کـند که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر مــی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کـننده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحـمل کـند، با توجه به این‌که وزن بالاتری بایـد داشـته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

به دلیل استفاده از لوله 32 میلیمتر در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها بایـد فشار های داخلی بالایـی داشـته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

4.بـرند لوله پلی اتیلن 32

با این که بـرند صرفا فقط یک نام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک بـرند، خریـداران زیادتر را جذب مــی‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معـمول خواهد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریـداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نـیز همان بـرند لوله را با کمــی گرانتر از سایــر، خریـداری نمایـد.!

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نبایـد انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مــی‌توانـیـد اتصالات مورد نـیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایـیـد.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 32 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. مناسب بـرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانـی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 32 مــی‌توان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کرد.

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حـمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمــیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 32 میلیمتر 1 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مــی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مــی شـود و محصولات مـرغوب تری به دست مــی آیـد. به واسـطه عـملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عناصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مــی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

ویژگی‌های لوله 32 میلیمتر 1 اینچ کشاورزی ری

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیــر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مــی‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عـمـر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)قیمت لوله پلی اتیلن 1 اینچ

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشـتی و ترکیـدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مــی‌نمایـد و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مــی‌تواند به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمــینـی مورد استفاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حائز اهمــیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمــین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 ری

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیـدگی و نشـت، انتخابی مطمئن بـرای زمــین های کشاورزی مــی باشند.در صورت نشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمــیم و توسعه آن به راحـتی به انجام مــی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 32 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 32

دیدگاهتان را بنویسید