قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس آبـرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس یا 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نـوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت منـاسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مــی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 40 اترک پایپ با سابقه درخشان در تـولیـد لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی ، امـروزه تـوانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانـی، شرکتی کاملاً شنـاخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 40 کشـور را کسب نمایـد.

نـوع لوله کاربـرد
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن آبـرسانـی، گازرسانـی پوشش محافظ کابل های بـرق و…
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ آهنـی گازرسانـی
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ فــاضلاب لوله کشی فــاضلاب
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلیکا فــاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

لوله پلی اتیلن 40 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفــاده از این لوله به شدت مورد تـوجه قرار بگیــرد. در همــین راستا در این مقاله به بـررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ مــی‌پردازیم.قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر ,قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

کاربـرد لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی پردیس

لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مــی تـوان به استفــاده آن در آبـرسانـی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه انـدازی انـواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگر:

یکی از انـواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فــاضلاب، لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ است. این دسته از لوله ها نـیز ماننـد سایــر انـواع لوله پلیمـری، از گرانـول های پلی اتیلن مـرغوب با گریـد PE100 و PE80 تهیه مــی‌گردنـد. لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ ، انعطاف پـذیــر و بادوام مــی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فــاضلاب به کار بـرده مــی‌شـود.

نـوع کیفیت
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن PE40  متـوسـط
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن PE60 متـوسـط
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ عبارت انـد از:

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

  • نصـب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انتقال فــاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل های بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمــیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مــی تـوان به مواردی نظیــر نصـب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خریـد لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن مــی باشد.

مشخصات فنـی لوله 40 پلی اتیلن پردیس

لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ دارای دیواره صاف و یکـنـواختی است، بنـابـراین دچار رسوب گرفتگی نمــی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیـده نمــی شـود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ اتفــاق نمــی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیـدی مقاوم هستنـد؛ به همــین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیـدیته است و یا شـوری بالا دارنـد نصـب گردد، هیچ اختلالی در عـملکـرد آن رخ نمــی‌دهد.قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانـی

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایز 40 در آبیاری معـمولی و انتقال آب انـواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینـیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

روش اتصال لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی پردیس

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانـی 40 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مــی‌باشد که البته مــی‌تـوان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیز استفــاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ در طول‌های متفــاوت به راحـتی و با استفــاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیــر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مــی‌کـننـد. در مواردی که نـیاز باشد مــی تـوان از اتصالات پلی اتیلنـی بـرای متصل کـردن دو لوله استفــاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

نصـب لوله پلی اتیلن کشاوری 40 پردیس

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصـب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنـوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سـفت کـردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل مــی گردد.اگر زمــین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نـیاز داشـته باشد که چنـد سال دیگر این لوله از آن زمــین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی مــی تـوان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمــین دیگری نصـب نمود.قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر ,قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصـب لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی پردیس

نصـب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مــی گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ)اتصالات رزوه ای  40 میلیمتر 1 1/4 اینچ) استفــاده مــی شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز بـرای لوله های سایز بالا).

نـوع لوله روش نصـب
لوله های 165 تا 40 میلیمتر 1 اینچ جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 40 در زمــین های کشاورزی با استفــاده از اتصالات پلی اتیلن ماننـد شیــر های انـشعاب که در انتها بـرای نصـب نـوار تیپ یا لوله‌های 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مــی‌گردد. با استفــاده از کمـربنـدهای انـشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مــی‌تـوان سیستم آبیاری بارانـی و سنتر پیوت را راه انـدازی کـرد و مــی‌تـوان با استفــاده از لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ PE100 در عـمق خاک و انـشعاب‌گیــر با استفــاده از لوله‌ لودن و نصـب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کـرد.قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

جهت سـفــارش مــی تـونـیـد از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشنـاسان فروش شرکت در ارتباط باشیـد.

عوامل تاثـیــرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 40

قیمت لوله کشاورزی سایز 40 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مــی‌شـود و هر کدام تاثـیــر متفــاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مــی‌گذارنـد و در نتیجه قیمت انـواع لوله در کارخانه‌ها متفــاوت اعلام مــی‌گردد .این تفــاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مــی‌کـنـیم. شایـد شما نـیز از وجود تفــاوت مــیان قیمت لوله با بـرنـد های متفــاوت خیلی تعجب کـنـیـد!

عامل رابطه
نـوع مواد اولیه لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ پلی اتیلن تحـمل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

قیمت لوله پلی اتیلن 40

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

1.جنس مواد اولیه لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی پردیس

اگر در مـراحل تـولیـد لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر از ترکیب درستی از مواد استفــاده نـشـود، خروجی کار استانـدارد لازم بـرای استفــاده را نخواهد داشـت. بنـابـراین محصول از لحاظ کیفیت منـاسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 40

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نـوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مــیزان خالصی مواد اولیه و نـوع گریـد دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستنـد‌. یعنـی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفــاده شـود، قیمت لوله ارزان تر مــی‌شـود و بلعکس!قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر ,قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

مواد اولیه لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیه‌ای هستنـد و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مــی شـونـد. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیـده بوده دارای گریـدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستنـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

کاربـرد نـوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

2. مــیزان ضخامت لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه مــی‌شـود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نـیست اشـتباه نکـنـیـد.

3. مــیزان فشار متحـملِ لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی

بستگی به نـوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمل مــی‌کـنـد که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر مــی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کـننـده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحـمل کـنـد، با تـوجه به این‌که وزن بالاتری بایـد داشـته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

به دلیل استفــاده از لوله 40 میلیمتر در انـواع روش های آبیاری، این لوله‌ها بایـد فشار های داخلی بالایـی داشـته باشنـد.

روش نصـب نـوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

4.بـرنـد لوله پلی اتیلن 40

با این که بـرنـد صرفــا فقط یک نـام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک بـرنـد، خریـداران زیادتر را جذب مــی‌کـنـد و قیمت لوله متاسـفــانه بالاتر از حد معـمول خواهد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریـداری کـرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـنـد، امسال نـیز همان بـرنـد لوله را با کمــی گرانتر از سایــر، خریـداری نمایـد.!

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نبایـد انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 40

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

قیمت لوله پلی اتیلن 40

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مــی‌تـوانـیـد اتصالات مورد نـیاز خود را متنـاسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با منـاسب‌ترین قیمت تهیه نمایـیـد.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 40 پردیس

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. منـاسب بـرای همه نـوع شرایط جوی
  5. قیمت منـاسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانـی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل تـوجه لوله پلی اتیلن 40 مــی‌تـوان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کـرد.

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

علاوه بـر آنقیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر آبرسانـی

  1. امکان حـمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمــیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفــاده از لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، رانـدمان آبیاری افزایش مــی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مــی شـود و محصولات مـرغوب تری به دست مــی آیـد. به واسـطه عـملکـرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عنـاصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مــی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

ویژگی‌های لوله 40 میلیمتر 1 1/4 اینچ کشاورزی پردیس

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکـرد و رانـدمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتـور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیــر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مــی‌تـوان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفــاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عـمـر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نـشـتی و ترکیـدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مــی‌نمایـد و تبادل دمای آن با محیط بسیار نـاچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مــی‌تـوانـد به عنـوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمــینـی مورد استفــاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و ترکیب آن با استفــاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حائز اهمــیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با تـوجه به تنـوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار نـاشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمــین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفــاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 پردیس

کاهش از دست دادن آب و یا نـشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیـدگی و نـشـت، انتخابی مطمئن بـرای زمــین های کشاورزی مــی باشنـد.در صورت نـشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمــیم و تـوسعه آن به راحـتی به انجام مــی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 40 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 40

دیدگاهتان را بنویسید