قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی یا 63 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره‌ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گـردد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

کارخانه لوله پلی اتیلن 63 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 2 اینچ کشاورزی ، امـروزه توانسـته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخـته شـده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 63 کشور را کسب نماید.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

لوله پلی اتیلن 63 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شـده اسـت اسـتفاده از این لوله به شـدت مـورد توجه قرار بگیرد. در همین راسـتا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 2 اینچ می‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیسـت؟

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

کاربرد لوله 2 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار اسـت که می توان به اسـتفاده آن در آبرسانی شهری و روسـتایی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیسـتم های آبیاری تحت فشار، آبیاری به صورت زیر سطحی اشاه نمـود.قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

اشاره به کاربردهای دیگـر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 2 اینچ اسـت. این دسـته از لوله ها نیز مانند سایر انواع لوله پلیمـری، از گـرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گـرید PE100 و PE80 تهیه می‌گـردند. لوله پلی اتیلن 2 اینچ ، انعطاف پذیر و بادوام می‌باشـد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار برده می‌شود.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار

قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

کاربردهای دیگـر لوله پلی اتیلن 2 اینچ :

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره‌ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سطحی معابر
  • پوشش محافظ کابل های برق
  • انتقال گاز و انتقال مـواد شیمیایی

از کاربردهای دیگـر این لوله ها می توان به مـواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل برق و لوله های معدن اشاره نمـود. خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ تحت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن می باشـد.

لیسـت قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

مشخصات فنی لوله 63 پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن 2 اینچ دارای دیواره صاف و یکـنواخـتی اسـت، بنابراین دچار رسوب گـرفتگی نمی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معمـولی و فشار زیاد، ساییده نمی شود. ترک خوردگی و شکسـت در لوله پلی اتیلن 2 اینچ اتفاق نمی‌افتد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

این دسـته از لوله پلی اتیلن در برابر محیط‌های اسیدی مقاوم هسـتند؛ به همین دلیل اگـر در خاک‌هایی که دارای اسیدیته اسـت و یا شوری بالا دارند نصب گـردد، هیچ اخـتلالی در عملکرد آن رخ نمی‌دهد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 63 در آبیاری معمـولی و انتقال آب انواع سیسـتم‌های آبیاری قطره‌ای،سیسـتم‌های آبیاری تحت فشار،سیسـتم آبیاری بارانی و سیسـتم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین اسـت.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

دیجی کالا

روش اتصال لوله 2 اینچ کشاورزی

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی 63 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌باشـد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز اسـتفاده نمـود.اتصال لوله پلی اتیلن 2 اینچ در طول‌های متفاوت به راحتی و با اسـتفاده از روش‌های مـرسوم انجام پذیر اسـت.معمـولاً دو سر لوله پلی اتیلن 2 اینچ را به روش جوش لب به لب به یکدیگـر متصل می‌کـنند. در مـواردی که نیاز باشـد می توان از اتصالات پلی اتیلنی برای متصل کردن دو لوله اسـتفاده نمـود.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 63

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه‌ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیسـت)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم اسـت و اتصالات به آن وصل مـی گـردد.قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالااگـر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شـده باشـد، اجاره‌ای باشـد، و نیاز داشته باشـد که چند سال دیگـر این لوله از آن زمین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب اسـت.در این حالت به راحتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه‌ای دیگـر و زمین دیگـری نصب نمـود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار

روش های نصب لوله 2 اینچ کشاورزی

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل می گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 63 میلیمتر)اتصالات رزوه‌ای (لوله سایز های 20 ، 25 63 ، 50 و 63 میلیمتر) اسـتفاده می شود.اتصالات پیچ و مهره‌ای (رینگ و فلنج نیز برای لوله های سایز بالا).

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

ساخـت سیسـتم‌های آبیاری وسیع با لوله 63 یا ( 6 اینچی ) در زمین های کشاورزی با اسـتفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب که در انتها برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گـردد. با اسـتفاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان می‌توان سیسـتم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و می‌توان با اسـتفاده از لوله پلی اتیلن 63 میلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر با اسـتفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیسـتم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

دیجی کالا

جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله 2 اینچ کشاورزی

قیمت لوله کشاورزی سایز 63 بر اساس روش های مخـتلفی تعیین می‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گـردد .این تفاوت دلایل مخـتلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کـنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کـنید!

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

دیجی کالا

1.جنس مـواد اولیه لوله 2 اینچ کشاورزی

اگـر در مـراحل تولید لوله پلی اتیلن 63 میلیمتری از ترکیب درسـتی از مـواد اسـتفاده نشود، خروجی کار اسـتاندارد لازم برای اسـتفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 63

دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار

ترکیب لوله‌ها گاهی بسـته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شـده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مـواد اولیه و نوع گـرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هسـتند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شـده کمتر گـردد و یا مـواد با خلوص کمتر اسـتفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!لوله پلی اتیلن 2 اینچ سایز 63

مـواد اولیه لوله 2 اینچ کشاورزی : پلیمـرهای PE، مـواد اولیه‌ای هسـتند و در ترکیبات ساخـت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمـرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گـریدهای مخـتلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هسـتند.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

کاربرد نوار تیپ قطره‌ای تیپ

دیجی کالا

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 2 اینچ کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار اسـت.هر چه سنگین تر باشـد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیسـت اشتباه نکـنید.

دیجی کالا

3. میزان فشار متحملِ لوله 2 اینچ کشاورزی

بسـتگی به نوع و کاربرد بار فشار مخـتلفی را لوله تحمل می‌کـند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیین کـننده قیمت لوله به صورت غیرمسـتقیم اسـت. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کـند، با توجه به‌این‌که وزن بالاتری باید داشته باشـد، گـران‌تر خواهد بود.به دلیل اسـتفاده از لوله 6 اینچی در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشند.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار

4.برند لوله پلی اتیلن 63

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیسـت بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمـول خواهد بود.برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشـد و از لوله ها راضی باشـد ، در حالت عادی حاظر اسـت بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گـرانتر از سایر، خریداری نماید.!

دیجی کالا

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانید اتصالات مـورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 63

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش اسـت
  3. بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
  4. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 63 می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمیایی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایین
  6. قابلیت جوش پلاسـتیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت اسـتفاده از لوله پلی اتیلن 2 اینچ در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش می یابد و مـوجب صرفه جویی در مصرف آب می شود و محصولات مـرغوب تری به دسـت می آید. به واسطه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش می یابد.قیمت لوله پلی اتیلن 63 سایز 2 اینچ

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره‌ای

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

ویژگی‌های لوله 2 اینچ کشاورزی

عمـوما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم اسـت.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در برابر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطف اسـت و به راحتی می‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه‌ای و کشاورزی مـورد اسـتفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمـر بالایی دارد (50 تا 100 سال).

قیمت لوله 63 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 63 سایز 2 اینچمـواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخـت آن، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی اسـت. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز اسـت (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساخـتار مـواد به کار رفته در آن، می‌تواند به عنوان لوله تحت فشار و لوله زیر زمینی مـورد اسـتفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار

کاهش هزینه های مـرتبط با سیسـتم های آبیاری

سیسـتم های مدرن آبیاری قطره‌ای و بارانی و ترکیب آن با اسـتفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده اسـت.این کاهش هزینه برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت اسـت.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین کشاورزی را خواهد داد.بدین منظور اسـتفاده از اتصالات منعطف ، سطح صاف درون لوله و الاسـتیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

کاهش از دسـت دادن آب و یا نشت آب

سیسـتم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر ساییدگی و نشت، انتخابی مطمئن برای زمین های کشاورزی می باشند.در صورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمیم و توسعه آن به راحتی به انجام می رسد.

قیمت لوله پلی اتیلن 2 اینچ دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید