قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی پلی اتیلن

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی دیجی کالا

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی یا 110 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 110 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 4 اینچ کشاورزی ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 110 کشور را کسب نماید.

قیمت لوله پلی اتیلن سایز 110

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 110 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 4 اینچ می‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

کاربرد لوله 4 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 110 میلیمتری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که می توان به استفاده آن در آبرسانی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحت فشار، آبیاری به صورت زیر سطحی اشاه نمود. لوله پلی اتیلن ضد ضربه و کشش است به همین خاطر می‌توان به عنوان غلاف لوله آبیاری کم فشار در زیر آسفالت نیز استفاده نمود.اشاره به کاربردهای دیگر:

  • انتقال آب کشاورزی از قنات به استخر
  • انتقال آب کشاورزی به منابع
  • ذخیرا آب برای منابع
  • استفاده در سیستم های آبیاری تحت فشار (به وسیله کمربند، رایزر، شیرخودکار و آبپاش های پلیمری کشاورزی، برنجی و ایرانی و ترکیه ای استفاده می شود)
  • برای سیستم های آبیاری قطره ای (از کمربند، قطره چکان، برای اتصال به نوار تیپ آبیاری استفاده می شود)

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

لوله پلی اتیلن 110 می‌تواند در زمین‌های سنگلاخی، شیب‌دار و ناهموار استفاده شود و همچنین با داشتن خاصیت ضد زنگ و ضدخوردگی نیز در جهت انتقال مایعات شیمیایی و ساخت قفس‌های پرورش ماهی استفاده می‌گردد. تحمل فشار کاری بالا نیز از دیگر ویژگی های مهم و برجسته لوله پلی اتیلن است که می‌توان آن را در عمق خاک و یا سطح خاک کار گذاشت و بعد از فصل کشت به‌راحتی جمع آوری می‌شوند.قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 110 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحت فشار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

روش اتصال لوله 4 اینچ کشاورزی

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی 110 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.

اتصالات لوله 4 اینچ کشاورزی

  • کمربند پلی اتیلن با دهانه 110 میلیمتر
  • نافی
  • مادگی 110 میلیمتر
  • رابط زانویی (45 و 110 درجه ) 4 اینچی
  • سه راهی مساوی سایز 110 میلیمتر
  • رابط و سه راهی تبدیلی 110 میلیمتر به 90
  • اتصال نر 110 میلیمتر با خروجی 110
  • سه راهی ماده 110 میلیمتر
  • زانو نر 110 میلیمتر
  • زانو ماده 110 میلیمتر
  • اتصال فلنچدار 
  • درپوش انتهایی
  • شیر انشعاب به نوار آبیاری

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 110

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحتی دارد.این لوله در سایز کوچک شامل کلاف 100، 50 و 150 متری است.همچنین این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل می گردد.اگر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمین دیگری نصب نمود.

روش های نصب لوله 4 اینچ کشاورزی

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل می گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 160 میلیمتر)اتصالات رزوه ای (لوله سایز های 20 ، 25 110 ، 50 و 110 میلیمتر) استفاده می شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز برای لوله های سایز بالا).

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

ساخت سیستم‌های آبیاری با لوله 110 یا ( 4 اینچی ) در زمین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گردد. با استفاده از کمربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان می‌توان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و می‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 110 میلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی میلیمتری

قیمت لوله کشاورزی سایز 110 بر اساس روش های مختلفی تعیین می‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنید!

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

1.جنس مواد اولیه لوله 4 اینچ کشاورزی

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 110 میلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 110

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!

https://atrakdrip.ir/product/%d9%84%d9%88%d9%84%d9%87-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86-110-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c-4-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86/

مواد اولیه لوله 4 اینچ کشاورزی : پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 4 اینچ کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

3. میزان فشار متحملِ لوله 4 اینچ کشاورزی

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد و در نتیجه از عوامل تعیین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

به دلیل استفاده از لوله 4 اینچی در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

4.برند لوله پلی اتیلن 110

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 110

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  3. بسیار نرم و انعطاف پذیر است
  4. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  5. بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
  6. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  7. طول عمر طولانی
  8. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  9. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 110 می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمیایی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

برخی از ویژگی‌های لوله 4 اینچ کشاورزی

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد.طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در برابر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحتی می‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمر بالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است.این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می کند و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، می‌تواند به عنوان لوله تحت فشار و لوله زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرد.قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز های لوله های پلی اتیلن و فشار های ناشی از آب انتقالی، این لوله ها اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین های کشاورزی را خواهند داد.بدین منظور استفاده از اتصالات منعطف، سطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر ساییدگی و نشت، انتخابی مطمئن برای زمین های کشاورزی می باشند.در صورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمیم و توسعه آن به راحتی به انجام می رسد.

قیمت لوله 110 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید