قیمت لوله 75 پلی اتیلن کشاورزی

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله 75 کشاورزی یا 75 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره‌ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسـیار خـوب عرضه مـی گـردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 75 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 75 کشاورزی ،امـروزه توانسـته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایـرانی،شرکتی کاملاً شناخـته شـده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 75 کشـور را کسب نماید.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله 75 کشاورزی آبرسانی

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن 75 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شـده اسـت اسـتفاده از این لوله به شـدت مـورد توجه قرار بگیـرد. در همـین راسـتا در این مقاله به بررسـی بیشتر ویژگی هـای لوله پلی اتیلن سایز 75 مـی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیسـت؟

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

کاربرد لوله 75 کشاورزی

لوله پلی اتیلن 75 میلیمتری از طیف کاربرد وسـیعی برخـوردار اسـت که مـی تـوان به اسـتفاده آن در آبرسانی شهری و روسـتایی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سـیسـتم هـای آبیاری تحت فشار،آبیاری به صورت زیـر سطحی اشاره نمـود.اشـاره به کاربردهای دیگـر:

یـکی از انواع لوله هـای پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب،لوله پلی اتیلن 75 اسـت. این دسـته از لوله ها نیز مانند سایـر انواع لوله پلیمـری،از گـرانول هـای پلی اتیلن مـرغوب با گـرید PE100 و PE80 تهیه مـی‌گـردند. لوله پلی اتیلن 75 ،انعطاف پذیـر و بادوام مـی‌باشـد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار برده مـی‌شـود.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 75 10 بار

قیمت لوله 75 کشاورزی

کاربردهای دیگـر لوله پلی اتیلن 75 :

  • نصب در شبکه هـای آبیاری قطره‌ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سطحی معابر
  • پوشش محافظ کابل هـای برق
  • انتقال گاز و انتقال مـواد شیمـیایی

از کاربردهای دیگـر این لوله ها مـی توان به مـواردی نظیـر نصب در خطوط گازی،روکش کابل برق و لوله هـای معدن اشاره نمـود. خرید لوله پلی اتیلن 75 تحت تأثیـر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشـد.

لیسـت قیمت لوله 75 پلی اتیلن

مشخصات فنی لوله 75 پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن 75 دارای دیواره صاف و یـکـنواخـتی اسـت،بنابراین دچار رسوب گـرفتگی نمـی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سـیالات از درون لوله در حالت فشار معمـولی و فشار زیاد،ساییده نمـی شـود. ترک خـوردگی و شکسـت در لوله پلی اتیلن 75 اتفاق نمـی‌افتد. این دسـته از لوله پلی اتیلن در برابر محیط‌های اسـیدی مقاوم هسـتند؛ به همـین دلیل اگـر در خاک‌هایی که دارای اسـیدیته اسـت و یا شـوری بالا دارند نصب گـردد،هیچ اخـتلالی در عملکرد آن رخ نمـی‌دهد.قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 75 در آبیاری معمـولی و انتقال آب انواع سـیسـتم‌های آبیاری قطره‌ای،سـیسـتم‌های آبیاری تحت فشار،سـیسـتم آبیاری بارانی و سـیسـتم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیـر و رول لاین اسـت.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

دیجی کالا

روش اتصال لوله 75 کشاورزی

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی 75 کشاورزی غالبا به‌وسـیله اتصالات پیچی مـی‌باشـد که البته مـی‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز اسـتفاده نمـود.اتصال لوله پلی اتیلن 75 در طول‌های متفاوت به راحتی و با اسـتفاده از روش‌های مـرسوم انجام پذیـر اسـت. معمـولاً دو سر لوله پلی اتیلن 75 را به روش جوش لب به لب به یـکدیگـر متصل مـی‌کـنند.در مـواردی که نیاز باشـد مـی توان از اتصالات پلی اتیلنی برای متصل کردن دو لوله اسـتفاده نمـود.قیمت لوله 75 پلی اتیلن کشاورزی

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 75

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسـیار آسان و راحتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه‌ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیسـت)در این روش سفت کردن یـک رزوه مهم اسـت و اتصالات به آن وصل مـی گـردد.اگـر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شـده باشـد،اجاره‌ای باشـد،و نیاز داشته باشـد که چند سال دیگـر این لوله از آن زمـین جمع آوری شـود،این لوله بهترین انتخاب اسـت.در این حالت به راحتی مـی توان لوله و اتصالات را در نقطه‌ای دیگـر و زمـین دیگـری نصب نمـود.

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 75 10 بار

روش هـای نصب لوله 75 کشاورزی

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مـی گیـرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله هـای 165 تا 75 میلیمتر)اتصالات رزوه‌ای (لوله سایز هـای 20 ،25 75 ،50 و 75 میلیمتر) اسـتفاده مـی شـود.اتصالات پیچ و مهره‌ای (رینگ و فلنج نیز برای لوله هـای سایز بالا).

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

ساخـت سـیسـتم‌های آبیاری وسـیع با لوله 75 یا ( 6 اینچی ) در زمـین هـای کشاورزی با اسـتفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیـر هـای انشعاب که در انتها برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام مـی‌گـردد.با اسـتفاده از کمـربندهای انشعاب ،لوله رایزر و آبفشان مـی‌توان سـیسـتم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مـی‌توان با اسـتفاده از لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیـر با اسـتفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سـیسـتم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

دیجی کالا

جهت سفارش مـی تونید از شماره تلفن هـای / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیـرگذار بر قیمت لوله 75 کشاورزی

قیمت لوله کشاورزی سایز 75 بر اساس روش هـای مخـتلفی تعیین مـی‌شـود و هر کدام تاثیـر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مـی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام مـی‌گـردد .این تفاوت دلایل مخـتلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مـی‌کـنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت مـیان قیمت لوله با برند هـای متفاوت خیلی تعجب کـنید!

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

دیجی کالا

1.جنس مـواد اولیه لوله 75 کشاورزی

اگـر در مـراحل تولید لوله پلی اتیلن 75 میلیمتری از ترکیب درسـتی از مـواد اسـتفاده نشـود،خروجی کار اسـتاندارد لازم برای اسـتفاده را نخـواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخـواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خـواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 75

دیجی کالا

قیمت لوله پلی اتیلن 75 10 بار

ترکیب لوله‌ها گاهی بسـته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شـده که مقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مـواد اولیه و نوع گـرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هسـتند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شـده کمتر گـردد و یا مـواد با خلوص کمتر اسـتفاده شـود،قیمت لوله ارزان تر مـی‌شـود و بلعکس!

مـواد اولیه لوله 75 کشاورزی : پلیمـرهای PE،مـواد اولیه‌ای هسـتند و در ترکیبات ساخـت لوله پلی‌اتیلن به کار برده مـی شـوند. پلیمـرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گـریدهای مخـتلفی شامل: PE 80،PE75،PE40 و PE100 هسـتند.قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

کاربرد نوار تیپ قطره‌ای تیپ

دیجی کالا

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 75 کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه مـی‌شـود،ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیـرگذار اسـت.هر چه سنگین تر باشـد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیسـت اشتباه نکـنید.

دیجی کالا

3. مـیزان فشار متحملِ لوله 75 کشاورزی

بسـتگی به نوع و کاربرد بار فشار مخـتلفی را لوله تحمل مـی‌کـند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیـر مـی‌گذارد ،در نتیجه از عوامل تعیین کـننده قیمت لوله به صورت غیـرمسـتقیم اسـت. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کـند،قیمت لوله پلی اتیلن 75با توجه به‌این‌که وزن بالاتری باید داشته باشـد،گـران‌تر خـواهد بود.به دلیل اسـتفاده از لوله 6 اینچی در انواع روش هـای آبیاری، این لوله‌ها باید فشار هـای داخلی بالایی داشته باشند.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 75 10 بار

4.برند لوله پلی اتیلن 75

با این که برند صرفا فقط یـک نام بیش نیسـت بخاطر محبوبیت یـک برند،خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمـول خـواهد بود.

دیجی کالا

برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یـک شرکت لوله خریداری کرده باشـد و از لوله ها راضی باشـد ،در حالت عادی حاظر اسـت بخاطر این که ریسک نکـند،امسال نیز همان برند لوله را با کمـی گـرانتر از سایـر،خریداری نماید.!

خرید و قیمت لوله 75 پلی اتیلن

کارهایی که در آبیاری قطره‌ای نباید انجام داد

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌توانید اتصالات مـورد نیاز خـود را متناسب با طرح خـود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 75

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

  1. اجرای بسـیار سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش اسـت
  3. بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
  4. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 75 مـی‌توان به مقاومت مکانیـکی بسـیار خـوب آن علی‌رغم دانسـیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمـیایی بالا
  4. مقاومت سایشی بسـیار خـوب
  5. وزن پایین
  6. قابلیت جوش پلاسـتیـک
  7. عایق الکتریـکی
  8. عایق حرارتی

 

در صورت اسـتفاده از لوله پلی اتیلن 75 در آبیاری محصولات کشاورزی،راندمان آبیاری افزایش مـی یابد و مـوجب صرفه جویی در مصرف آب مـی شـود و محصولات مـرغوب تری به دسـت مـی آید. به واسطه عملکرد بسـیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری،امکان تأثیـر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش مـی یابد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره‌ای

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

ویژگی‌های لوله 75 کشاورزی

عمـوما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخـورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسـیار مقاوم اسـت.گاو آهن،تراکتور،کمباین و …این لوله در برابر تغییـر زاویه خط لوله بسـیار منعطف اسـت و به راحتی مـی‌توان آن را در پیچ و خم هـای گلخانه‌ای و کشاورزی مـورد اسـتفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمـر بالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

مـواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخـت آن،بسـیار مقاوم در برابر سایش،خـوردگی،نشتی و ترکیدگی اسـت. این لوله نسبت به لوله هـای فلزی دمای سـیال درون خـود را بیشتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسـیار ناچیز اسـت (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساخـتار مـواد به کار رفته در آن،مـی‌تواند به عنوان لوله تحت فشار و لوله زیـر زمـینی مـورد اسـتفاده قرار گیـرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله پلی اتیلن 75 10 بار

کاهش هزینه هـای مـرتبط با سـیسـتم هـای آبیاری

سـیسـتم هـای مدرن آبیاری قطره‌ای و بارانی و ترکیب آن با اسـتفاده از لوله پلی اتیلن ،تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده اسـت.این کاهش هزینه برای کشاورزان بسـیار حائز اهمـیت اسـت.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی،این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمـین کشاورزی را خـواهد داد.بدین منظور اسـتفاده از اتصالات منعطف ،سطح صاف درون لوله و الاسـتیـک بودن لوله بسـیار پر کاربرد خـواهد بود.قیمت لوله پلی اتیلن 75

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

کاهش از دسـت دادن آب و یا نشت آب

سـیسـتم هـای خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر ساییدگی و نشت،انتخابی مطمئن برای زمـین هـای کشاورزی مـی باشند.در صورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمـیم و توسعه آن به راحتی به انجام مـی رسد.

قیمت لوله 75 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید