قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار آبرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار یا 20 مـیلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نوار تیپ شرکت اتـرک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 20 اتـرک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی ، امـروزه توانسته در سایـه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانـی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعـت لوله پلی اتیلن سایز 20 کشور را کسب نماید.

نوع لوله کاربرد
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن آبرسانـی، گازرسانـی پوشش محافظ کابـل های برق و…
لوله 20 مـیلیمتر آهنـی گازرسانـی
لوله 20 مـیلیمتر فـاضلاب لوله کشی فـاضلاب
لوله 20 مـیلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 20 مـیلیمتر پلیکا فـاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

لوله پلی اتیلن 20 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استـفـاده از این لوله بـه شدت مـورد توجه قرار بگیرد. در همـین راستا در این مـقاله بـه بررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 20 مـیلیمتر مـی‌پردازیم.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

کاربرد لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی خوانسار

لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که مـی توان بـه استـفـاده آن در آبرسانـی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری بـه صورت زیر سطحی اشاه نمـود.اشاره بـه کاربردهای دیـگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربرد در صنعـت آب و فـاضلاب، لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر است. این دسته از لوله ها نـیز مانـند سایر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیـه مـی‌گردند. لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر ، انعطاف پذیر و بادوام مـی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فـاضلاب بـه کار برده مـی‌شود.

نوع کیفیت
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE40  متوسط
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE60 متوسط
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

کاربردهای دیـگر لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

  • نصـب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انتقال فـاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سطحی معابر
  • پوشش محافظ کابـل های برق
  • انتقال گاز و انتقال مـواد شیمـیایی

از کاربردهای دیـگر این لوله ها مـی توان بـه مـواردی نظیر نصـب در خطوط گازی، روکش کابـل برق و لوله های معدن اشاره نمـود. خرید لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر تحـت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشد.قیمت لوله 16

مشخصات فنـی لوله 20 پلی اتیلن خوانسار

لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابــراین دچار رسـوب گرفتگی نمـی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معمـولی و فشار زیاد، ساییده نمـی شود. تـرک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر اتـفـاق نمـی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بــرابر محیط‌های اسیدی مـقاوم هستند؛ بـه همـین دلیل اگر در خاک‌هایی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارند نصـب گردد، هیـچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمـی‌دهد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 20 در آبیاری معمـولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینـیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

روش اتصال لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی خوانسار

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانـی 20 کشاورزی غالـبا بـه‌وسیله اتصالات پیـچی مـی‌باشد که الـبته مـی‌توان از روش جوش لـب بـه لـب (Butt Fusion) نـیز استـفـاده نمـود.اتصال لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر در طول‌های متـفـاوت بـه راحـتی و با استـفـاده از روش‌های مـرسـوم انجام پذیر است. معمـولاً دو سر لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر را بـه روش جوش لـب بـه لـب بـه یکدیـگر متصل مـی‌کـنـند. در مـواردی که نـیاز باشد مـی توان از اتصالات پلی اتیلنـی بــرای متصل کردن دو لوله استـفـاده نمـود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 مـیلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

نصـب لوله پلی اتیلن کشاوری 20 خوانسار

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصـب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (بـه طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز بـه هیـچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات بـه آن وصل مـی گردد.اگر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیـه شده باشد، اجاره ای باشد، و نـیاز داشـته باشد که چند سال دیـگر این لوله از آن زمـین جمع آوری شود، این لوله بـهـترین انتخاب است.در این حالت بـه راحـتی مـی توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیـگر و زمـین دیـگری نصـب نمـود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصـب لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی خوانسار

نصـب لوله کشاورزی بـه دو صورت شکل مـی گیرد.جوش لـب بـه لـب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 20 مـیلیمتر)اتصالات رزوه ای استـفـاده مـی شود.اتصالات پیـچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز بــرای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصـب
لوله های 165 تا 20 مـیلیمتری یا 20 مـیلیمتر جوش لـب بـه لـب
لوله پلی ایتلن 20 مـیلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 20 یا ( 20 مـیلیمتری ) در زمـین های کشاورزی با استـفـاده از اتصالات پلی اتیلن مانـند شیر های انشعاب که در انتها بــرای نصـب نوار تیپ یا لوله‌های 20 مـیلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که بـه شکل خطی کشـت انجام مـی‌گردد. با استـفـاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مـی‌توان سیستم آبیاری بارانـی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مـی‌توان با استـفـاده از لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر PE100 در عمـق خاک و انشعاب‌گیر با استـفـاده از لوله‌ لودن و نصـب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای,قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

جهـت سفـارش مـی تونـید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگـذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 20

قیمت لوله کشاورزی سایز 20 بر اساس روش های مختلفی تعیین مـی‌شود و هر کدام تاثیر متـفـاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مـی‌گـذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متـفـاوت اعلام مـی‌گردد .این تـفـاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مـی‌کـنـیم. شاید شما نـیز از وجود تـفـاوت مـیان قیمت لوله با برند های متـفـاوت خیلی تعجب کـنـید!

عامل رابطه
نوع مـواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن مـواد بـهـتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن تحمل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

1.جنس مـواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی خوانسار

اگر در مـراحل تولید لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتری از تـرکیب درستی از مـواد استـفـاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم بــرای استـفـاده را نخواهد داشـت. بنابــراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 20

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

تـرکیب لوله‌ها گاهی بسته بـه نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شده که مـقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مـواد اولیـه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنـی بـه عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مـواد با خلوص کمتر استـفـاده شود، قیمت لوله ارزان تر مـی‌شود و بـلعکس!

مـواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی : پلیمـرهای PE، مـواد اولیـه‌ای هستند و در تـرکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن بـه کار برده مـی شوند. پلیمـرها که برخی ساده و برخی پیـچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبـه مـی‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگـذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بـهـتر بودن لوله نـیست اشـتباه نکـنـید.

3. مـیزان فشار متحملِ لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی

بستگی بـه نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل مـی‌کـند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر مـی‌گـذارد ، در نتیجه از عوامل تعیین کـنـنده قیمت لوله بـه صورت غیرمستقیم است. بـه صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کـند، با توجه بـه این‌که وزن بالاتری باید داشـته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

بـه دلیل استـفـاده از لوله 20 مـیلیمتری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایی داشـته باشند.

روش نصـب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

4.برند لوله پلی اتیلن 20

با این که برند صرفـا فقط یک نام بیش نـیست بـخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفـانه بالاتر از حد معمـول خواهد بود.

بــرای مثال: کشاورزی که سال قبـل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بـخاطر این که ریسک نکـند، امسال نـیز همان برند لوله را با کمـی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

کارهایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌توانـید اتصالات مـورد نـیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اتـرک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیـه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 20 خوانسار

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مـقاوم در بــرابر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بـهـترین انتخاب بــرای کشـت‌های فصلی
  4. مناسب بــرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم بـه صرفه آن
  6. طول عمـر طولانـی
  7. کمترین فضای لازم بــرای نگهداری در انبار
  8. مـقاوم در بــرابر کشش و ضربـه

از مزایای مهم و قابـل توجه لوله پلی اتیلن 20 مـی‌توان بـه مـقاومت مـکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امـکان حمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مـقاومت شیمـیایی بالا
  4. مـقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایین
  6. قابـلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استـفـاده از لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مـی یابد و مـوجب صرفه جویی در مصرف آب مـی شود و محصولات مـرغوب تری بـه دست مـی آید. بـه واسطه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امـکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش مـی یابد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

ویژگی‌های لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی خوانسار

عمـوما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مـقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بــرابر تغییر زاویـه خط لوله بسیار منعطف است و بـه راحـتی مـی‌توان آن را در پیـچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مـورد استـفـاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمـر بالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

مـواد پلی اتیلن بـه دلیل مـکانـیزم ساخت آن، بسیار مـقاوم در بــرابر سایش، خوردگی، نشـتی و تـرکیدگی است. این لوله نسبت بـه لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).بـه دلیل ساختار مـواد بـه کار رفته در آن، مـی‌تواند بـه عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیر زمـینـی مـورد استـفـاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و تـرکیب آن با استـفـاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بــرای کشاورزان بسیار حائز اهمـیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

افزایش سرعـت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه بـه تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعـت آبیاری زمـین کشاورزی را خواهد داد.بدین منظور استـفـاده از اتصالات منعطف ، سطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 خوانسار

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن بـه دلیل مـقاومت بالا در بــرابر ساییدگی و نشـت، انتخابی مطمئن بــرای زمـین های کشاورزی مـی باشند.در صورت نشـت این لوله ها (بـه هر دلیلی) ترمـیم و توسعه آن بـه راحـتی بـه انجام مـی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 20

دیدگاهتان را بنویسید