قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات یا 20 مـیلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصـوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و هـمچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناســـب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 20 اترک پایپ با سابقه درخشـان در تــولید لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی ، امـروزه تــوانـسته در سایـه هـمت و تلاش , کوشـش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شـناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 20 کشور را کســـب نماید.

نوع لوله کاربرد
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی پوشـش محافظ کابل های برق و…
لوله 20 مـیلیمتر آهنی گازرسانی
لوله 20 مـیلیمتر فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 20 مـیلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 20 مـیلیمتر پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

لوله پلی اتیلن 20 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد تــوجه قـرار بگیرد. در هـمـین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 20 مـیلیمتر مـی‌پردازیم.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

کاربرد لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی بوانات

لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که مـی تــوان به استفاده آن در آبرسانی شهری و روستایـی، فضای ســـبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشـار، آبیاری به صـورت زیر سـطحی اشـاه نمود.اشـاره به کاربردهای دیگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر است. این دسته از لوله ها نیز مانند سایر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیـه مـی‌گردند. لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر ، انعطاف پـذیر و بادوام مـی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار برده مـی‌شود.

نوع کیفیت
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE40  متــوسـط
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE60 متــوسـط
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

کاربردهای دیگر لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابر
  • پوشـش محافظ کابل های برق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمـیایـی

از کاربردهای دیگر این لوله ها مـی تــوان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل برق و لوله های معدن اشـاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر تحـت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشد.قیمت لوله 16

مشخصات فنی لوله 20 پلی اتیلن بوانات

لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابراین دچار رسوب گرفــتگی نمـی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشـار معمولی و فشـار زیاد، سایـیده نمـی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر اتفاق نمـی‌افــتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در برابر محیط‌های اسیدی مقاوم هستند؛ به هـمـین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمـی‌دهد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 20 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشـار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

روش اتصال لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی بوانات

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی 20 کشاورزی غالــبا به‌وسیله اتصالات پیچی مـی‌باشد که الــبـته مـی‌تــوان از روش جوش لــب به لــب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیر است. معمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر را به روش جوش لــب به لــب به یکدیگر متصل مـی‌کـنند. در مواردی که نیاز باشد مـی تــوان از اتصالات پلی اتیلنی برای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 مـیلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

نصب لوله پلی اتیلن کشـاوری 20 بوانات

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفــت کردن یک رزوه مهـم است و اتصالات به آن وصل مـی گردد.اگر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیـه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمـین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی مـی تــوان لوله و اتصالات را در نقطـه ای دیگر و زمـین دیگری نصب نمود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی بوانات

نصب لوله کشاورزی به دو صـورت شکل مـی گیرد.جوش لــب به لــب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 20 مـیلیمتر)اتصالات رزوه ای استفاده مـی شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز برای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 20 مـیلیمتری یا 20 مـیلیمتر جوش لــب به لــب
لوله پلی ایتلن 20 مـیلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 20 یا ( 20 مـیلیمتری ) در زمـین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب که در انتها برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 20 مـیلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام مـی‌گردد. با استفاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشـان مـی‌تــوان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مـی‌تــوان با استفاده از لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای,قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

جهت سفارش مـی تــونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشـناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 20

قیمت لوله کشاورزی سایز 20 بر اساس روش های مختلفی تعیـین مـی‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصـول پلیمـری مـی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام مـی‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبـت مـی‌کـنیم. شـاید شما نیز از وجود تفاوت مـیان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کـنید!

عامل رابطـه
نوع مواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بالاتر
فشـار کاری لوله 20 مـیلیمتر پلی اتیلن تحمل فشـار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

1.جنـس مواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی بوانات

اگر در مـراحل تــولید لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصـول از لحاظ کیفیت مناســـب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 20

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مواد اولیـه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر مـی‌شود و بلعکس!

مواد اولیـه لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیـه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده مـی شوند. پلیمـرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شـامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحســـب وزن آن‌ محاســـبه مـی‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هـم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکـنید.

3. مـیزان فشـار متحملِ لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربرد بار فشـار مختلفی را لوله تحمل مـی‌کـند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر مـی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کـننده قیمت لوله به صـورت غیرمستقیم است. به صـورتی که هر چقدر لوله فشـار بالاتری را تحمل کـند، با تــوجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

به دلیل استفاده از لوله 20 مـیلیمتری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشـار های داخلی بالایـی داشته باشـند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

4.برند لوله پلی اتیلن 20

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.

برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نیز هـمان برند لوله را با کمـی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌تــوانید اتصالات مورد نیاز خود را متناســـب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناســـب‌ترین قیمت تهیـه نمایـید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 20 بوانات

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
  4. مناســـب برای هـمه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناســـب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در برابر کشـش و ضربه

از مزایای مهـم و قابل تــوجه لوله پلی اتیلن 20 مـی‌تــوان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانـسیته پایـین اشـاره کرد.

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحـت
  2. عایق صـوتی
  3. مقاومت شیمـیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صـورت استفاده از لوله پلی اتیلن 20 مـیلیمتر در آبیاری محصـولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مـی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مـی شود و محصـولات مـرغوب تری به دست مـی آید. به واسـطـه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش مـی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

ویژگی‌های لوله 20 مـیلیمتر کشاورزی بوانات

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتــور، کمباین و …این لوله در برابر تغیـیر زاویـه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مـی‌تــوان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قـرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمـر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نـســـبـت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صـورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفــته در آن، مـی‌تــواند به عنوان لوله تحـت فشـار و لوله زیر زمـینی مورد استفاده قـرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه برای کشـاورزان بسیار حائز اهـمـیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

افزایش سرعت , حجم و فشـار انتقال آب

با تــوجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشـار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمـین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 20 بوانات

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر سایـیدگی و نشت، انتخابی مطـمئن برای زمـین های کشاورزی مـی باشـند.در صـورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمـیم و تــوسعه آن به راحـتی به انجام مـی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 20 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 20

دیدگاهتان را بنویسید