قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده آبـرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده یا 25 مـیلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصـوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 25 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی ، امـروزه توانسته در سایـه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شـناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 25 کشور را کسب نماید.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

نوع لوله کاربـرد
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن آبـرسانی، گازرسانی پوشش محافظ کابل های بـرق و…
لوله 25 مـیلیمتر آهنی گازرسانی
لوله 25 مـیلیمتر فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 25 مـیلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 25 مـیلیمتر پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

لوله پلی اتیلن 25 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همـین راستا در این مقاله به بـررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 25 مـیلیمتر مـی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

کاربـرد لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی آباده

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مـی توان به استفاده آن در آبـرسانی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صـورت زیر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگر:لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر است. این دسته از لوله ها نیز مانند سایر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیـه مـی‌گردند. لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر ، انعطاف پـذیر و بادوام مـی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار بـرده مـی‌شود.

نوع کیفیت
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE40  متوسـط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE60 متوسـط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل های بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمـیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مـی توان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر تحـت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشد.

مشخصات فنی لوله 25 پلی اتیلن آباده

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفتگی نمـی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیده نمـی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر اتفاق نمـی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیدی مقاوم هستند؛ به همـین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عـملکرد آن رخ نمـی‌دهد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایز 25 در آبیاری معـمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

روش اتصال لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی آباده

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانی 25 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مـی‌باشد که البته مـی‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مـی‌کـنند. در مواردی که نیاز باشد مـی توان از اتصالات پلی اتیلنی بـرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 مـیلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 25 آباده

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل مـی گردد.اگر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیـه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمـین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی مـی توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمـین دیگری نصب نمود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی آباده

نصب لوله کشاورزی به دو صـورت شکل مـی گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 25 مـیلیمتر)اتصالات رزوه ای 25 مـیلیمتر استفاده مـی شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز بـرای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 25 مـیلیمتری یا 25 مـیلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن  25 مـیلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 25 یا ( 25 مـیلیمتری ) در زمـین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب که در انتها بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 25 مـیلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام مـی‌گردد. با استفاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مـی‌توان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مـی‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

جهت سفارش مـی تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشـناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله کشاورزی سایز 25 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مـی‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصـول پلیمـری مـی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام مـی‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مـی‌کـنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت مـیان قیمت لوله با بـرند های متفاوت خیلی تعجب کـنید!

عامل رابطه
نوع مواد اولیـه لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن تحمل فشار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

1.جنس مواد اولیـه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی آباده

اگر در مـراحل تولید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم بـرای استفاده را نخواهد داشت. بنابـراین محصـول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله پلی اتیلن 1 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مواد اولیـه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر مـی‌شود و بلعکس!

مواد اولیـه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیـه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مـی شوند. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه مـی‌شود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکـنید.

3. مـیزان فشار متحملِ لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل مـی‌کـند که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر مـی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کـننده قیمت لوله به صـورت غیرمستقیم است. به صـورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کـند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

به دلیل استفاده از لوله 25 مـیلیمتری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایـی داشته باشـند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

4.بـرند لوله پلی اتیلن 25

با این که بـرند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک بـرند، خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معـمول خواهد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نیز همان بـرند لوله را با کمـی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیـه نمایـید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 25 آباده

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشت‌های فصلی
  4. مناسب بـرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 25 مـی‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کرد.

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حمل و نقل راحـت
  2. عایق صـوتی
  3. مقاومت شیمـیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صـورت استفاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در آبیاری محصـولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مـی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مـی شود و محصـولات مـرغوب تری به دست مـی آید. به واسـطه عـملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مـی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

ویژگی‌های لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی آباده

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیر زاویـه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مـی‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عـمـر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صـورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مـی‌تواند به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیر زمـینی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حائز اهمـیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمـین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 آباده

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیدگی و نشت، انتخابی مطمئن بـرای زمـین های کشاورزی مـی باشـند.در صـورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمـیم و توسعه آن به راحـتی به انجام مـی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25

دیدگاهتان را بنویسید