قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری آبرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری یا 16 میلیمتـر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نوار تیپ شرکت اتـرک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 16 اتـرک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانـی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 16 کشـور را کسب نماید.

نوع لوله کاربرد
لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن آبرسانـی، گازرسانـی پوشش محافظ کابل های برق و…
لوله 16 میلیمتـر آهنـی گازرسانـی
لوله 16 میلیمتـر فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 16 میلیمتـر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 16 میلیمتـر پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

لوله پلی اتیلن 16 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیــرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشـتـر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 16 میلیمتـر می‌پردازیم.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

کاربرد لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ری

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که می توان به استفاده آن در آبرسانـی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربردهای دیگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر است. این دسته از لوله ها نـیز مانند سایــر انواع لوله پلیمری، از گرانول های پلی اتیلن مرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیه می‌گردند. لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر ، انعطاف پـذیــر و بادوام می‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار برده می‌شـود.

نوع کیفیت
لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن PE40  متوسـط
لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن PE60 متوسـط
لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

کاربردهای دیگر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابر
  • پوشش محافظ کابل های برق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایـی

از کاربردهای دیگر این لوله ها می توان به مواردی نظیــر نصب در خطوط گازی، روکش کابل برق و لوله های معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن می باشد.قیمت لوله 16

مشخصات فنـی لوله 16 پلی اتیلن ری

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر دارای دیواره صاف و یکنواختی است، بنابراین دچار رسوب گرفتگی نمی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معمولی و فشار زیاد، سایـیده نمی شـود. تـرک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر اتفاق نمی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در برابر محیط‌های اسیدی مقاوم هستند؛ به همین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیدیته است و یا شـوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمی‌دهد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 16 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنتـر پیوت،لینـیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

روش اتصال لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ری

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانـی 16 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مرسوم انجام پـذیــر است. معمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل می‌کنند. در مواردی که نـیاز باشد می توان از اتصالات پلی اتیلنـی برای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتـر

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 16 ری

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل می گردد.اگر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نـیاز داشـته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمین جمع آوری شـود، این لوله بهتـرین انتخاب است.در این حالت به راحـتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمین دیگری نصب نمود.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ری

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل می گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 16 میلیمتـر)اتصالات رزوه ای استفاده می شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز برای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 16 میلیمتـری یا 16 میلیمتـر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 16 میلیمتـر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 16 یا ( 16 میلیمتـری ) در زمین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیــر های انشعاب که در انتها برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتـر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام می‌گردد. با استفاده از کمربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان می‌توان سیستم آبیاری بارانـی و سنتـر پیوت را راه اندازی کرد و می‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیــر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

جهت سفارش می تونـید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثـیــرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 16

قیمت لوله کشاورزی سایز 16 بر اساس روش های مختلفی تعیـین می‌شـود و هر کدام تاثـیــر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کنـیم. شاید شما نـیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنـید!

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن مواد بهتـر، قیمت بیشـتـر
ضخامت لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن ضخامت بیشـتـر، قیمت بالاتـر
فشار کاری لوله 16 میلیمتـر پلی اتیلن تحـمل فشار بیشـتـر، قیمت بیشـتـر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

1.جنس مواد اولیه لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ری

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـری از تـرکیب درستی از مواد استفاده نشـود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشـت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 16

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

تـرکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنـی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتـر گردد و یا مواد با خلوص کمتـر استفاده شـود، قیمت لوله ارزان تـر می‌شـود و بلعکس!قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

مواد اولیه لوله 16 میلیمتـر کشاورزی : پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در تـرکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شـوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 16 میلیمتـر کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شـود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تـر باشد هم ملاک بر بهتـر بودن لوله نـیست اشـتباه نکنـید.

3. میزان فشار متحـملِ لوله 16 میلیمتـر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر می‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کننده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتـری را تحـمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتـری باید داشـته باشد، گران‌تـر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

به دلیل استفاده از لوله 16 میلیمتـری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایـی داشـته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

4.برند لوله پلی اتیلن 16

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتـر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتـر از حد معمول خواهد بود.

برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نـیز همان برند لوله را با کمی گرانتـر از سایــر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانـید اتصالات مورد نـیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اتـرک دریپ با مناسب‌تـرین قیمت تهیه نمایـید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 16 ری

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهتـرین انتخاب برای کشـت‌های فصلی
  4. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  6. طول عمر طولانـی
  7. کمتـرین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 16 می‌توان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کرد.

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امکان حـمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتـریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 16 میلیمتـر در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش می یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب می شـود و محصولات مرغوب تـری به دست می آید. به واسـطه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش می یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

ویژگی‌های لوله 16 میلیمتـر کشاورزی ری

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تـراکتور، کمباین و …این لوله در برابر تغیـیــر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی می‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشـتی و تـرکیدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتـر حفظ می‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، می‌تواند به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمینـی مورد استفاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و تـرکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 ری

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر سایـیدگی و نشـت، انتخابی مطمئن برای زمین های کشاورزی می باشند.در صورت نشـت این لوله ها (به هر دلیلی) تـرمیم و توسعه آن به راحـتی به انجام می رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید