قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار آبرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار یا 16 میلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه می گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 16 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 16 میلیمتر کشاورزی ، امروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 16 کشور را کسب نماید.

نوع لوله کاربرد
لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی پوشش محافظ کابل های برق و…
لوله 16 میلیمتر آهنی گازرسانی
لوله 16 میلیمتر فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 16 میلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 16 میلیمتر پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

لوله پلی اتیلن 16 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا در این مقاله به بررسی بیشتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 16 میلیمتر می‌پردازیم.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

کاربرد لوله 16 میلیمتر کشاورزی شهریار

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری از طیف کاربرد وسیعی برخوردار است که می توان به استفاده آن در آبرسانی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربردهای دیگر:

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر است. این دسته از لوله ها نیز مانند سایر انواع لوله پلیمری، از گرانول های پلی اتیلن مرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیه می‌گردند. لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر ، انعطاف پـذیر و بادوام می‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار برده می‌شود.

نوع کیفیت
لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن PE40  متوسـط
لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن PE60 متوسـط
لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

کاربردهای دیگر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابر
  • پوشش محافظ کابل های برق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمیایـی

از کاربردهای دیگر این لوله ها می توان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل برق و لوله های معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر تحـت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن می باشد.قیمت لوله 16

مشخصات فنی لوله 16 پلی اتیلن شهریار

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر دارای دیواره صاف و یکنواختی است، بنابراین دچار رسوب گرفتگی نمی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معمولی و فشار زیاد، سایـیده نمی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر اتفاق نمی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در برابر محیط‌های اسیدی مقاوم هستند؛ به همین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عملکرد آن رخ نمی‌دهد.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 16 در آبیاری معمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

روش اتصال لوله 16 میلیمتر کشاورزی شهریار

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبرسانی 16 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی می‌باشد که البته می‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر در طول‌های متفاوت به راحـتی و با استفاده از روش‌های مرسوم انجام پـذیر است. معمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل می‌کنند. در مواردی که نیاز باشد می توان از اتصالات پلی اتیلنی برای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 16 شهریار

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل می گردد.اگر زمین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی می توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمین دیگری نصب نمود.قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 16 میلیمتر کشاورزی شهریار

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل می گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله های 165 تا 16 میلیمتر)اتصالات رزوه ای استفاده می شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز برای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 16 میلیمتری یا 16 میلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن 16 میلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 16 یا ( 16 میلیمتری ) در زمین های کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر های انشعاب که در انتها برای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 16 میلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام می‌گردد. با استفاده از کمربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان می‌توان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و می‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر PE100 در عمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

جهت سفارش می تونید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوله پلی اتیلن 16

قیمت لوله کشاورزی سایز 16 بر اساس روش های مختلفی تعیـین می‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمری می‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفاوت اعلام می‌گردد .این تفاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت می‌کنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت میان قیمت لوله با برند های متفاوت خیلی تعجب کنید!

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 16 میلیمتر پلی اتیلن تحمل فشار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

1.جنس مواد اولیه لوله 16 میلیمتر کشاورزی شهریار

اگر در مراحل تولید لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم برای استفاده را نخواهد داشت. بنابراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 1 16

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و میزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر می‌شود و بلعکس!قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

مواد اولیه لوله 16 میلیمتر کشاورزی : پلیمرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار برده می شوند. پلیمرها که برخی ساده و برخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

کاربرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

2. میزان ضخامت لوله 16 میلیمتر کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن برحسب وزن آن‌ محاسبه می‌شود، ضخامت لوله‌ها بر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکنید.

3. میزان فشار متحملِ لوله 16 میلیمتر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربرد بار فشار مختلفی را لوله تحمل می‌کند که بر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر می‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

به دلیل استفاده از لوله 16 میلیمتری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایـی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

4.برند لوله پلی اتیلن 16

با این که برند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک برند، خریداران زیادتر را جذب می‌کند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معمول خواهد بود.

برای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکند، امسال نیز همان برند لوله را با کمی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

قیمت لوله آبیاری 16,قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که می‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایـید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 16 شهریار

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب برای کشت‌های فصلی
  4. مناسب برای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مرقوم به صرفه آن
  6. طول عمر طولانی
  7. کمترین فضای لازم برای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در برابر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 16 می‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کرد.

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

علاوه بر آن

  1. امکان حمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش می یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب می شود و محصولات مرغوب تری به دست می آید. به واسـطه عملکرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودها بر گیاه افزایش می یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

ویژگی‌های لوله 16 میلیمتر کشاورزی شهریار

عموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی برخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در برابر تغیـیر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی می‌توان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عمر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در برابر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ می‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، می‌تواند به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیر زمینی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 16 شهریار

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در برابر سایـیدگی و نشت، انتخابی مطمئن برای زمین های کشاورزی می باشند.در صورت نشت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمیم و توسعه آن به راحـتی به انجام می رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16

دیدگاهتان را بنویسید