قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم آبـرسانـی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم یا 25 مـیلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنـین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 25 اترک پایپ با سابقه درخشان در تـولید لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی ، امـروزه تـوانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایــرانـی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 25 کشـور را کسب نماید.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

نوع لوله کاربـرد
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن آبـرسانـی، گازرسانـی پوشش محافظ کابل های بـرق و…
لوله 25 مـیلیمتر آهنـی گازرسانـی
لوله 25 مـیلیمتر فــاضلاب لوله کشی فــاضلاب
لوله 25 مـیلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 25 مـیلیمتر پلیکا فــاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

لوله پلی اتیلن 25 مزایای زیادی دارد که وجود آنها باعث شده است استفــاده از این لوله به شدت مورد تـوجه قرار بگیــرد. در همـین راستا در این مقاله به بـررسی بیشـتر ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 25 مـیلیمتر مـی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

کاربـرد لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی رباط کریم

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مـی تـوان به استفــاده آن در آبـرسانـی شهری و روستایـی، فضای سبز و گلخانه ها راه اندازی انواع سیستم های آبیاری تحـت فشار، آبیاری به صورت زیــر سـطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهای دیگر:لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

یکی از انواع لوله های پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فــاضلاب، لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر است. این دسته از لوله ها نـیز مانند سایــر انواع لوله پلیمـری، از گرانول های پلی اتیلن مـرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیه مـی‌گردند. لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر ، انعطاف پـذیــر و بادوام مـی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فــاضلاب به کار بـرده مـی‌شـود.

نوع کیفیت
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE40  متـوسـط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE60 متـوسـط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

کاربـردهای دیگر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

  • نصب در شبکه های آبیاری قطره ای و آبیاری بارانـی کشاورزی
  • انتقال فــاضلاب
  • جمع آوری آب‌های سـطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل های بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمـیایـی

از کاربـردهای دیگر این لوله ها مـی تـوان به مواردی نظیــر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله های معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر تحـت تأثـیــر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشد.

مشخصات فنـی لوله 25 پلی اتیلن رباط کریم

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفتگی نمـی‌شـود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معـمولی و فشار زیاد، سایـیده نمـی شـود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر اتفــاق نمـی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌های اسیدی مقاوم هستند؛ به همـین دلیل اگر در خاک‌هایـی که دارای اسیدیته است و یا شـوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عـملکـرد آن رخ نمـی‌دهد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایز 25 در آبیاری معـمولی و انتقال آب انواع سیستم‌های آبیاری قطره‌ای،سیستم‌های آبیاری تحـت فشار،سیستم آبیاری بارانـی و سیستم‌‌های آبیاری سنتر پیوت،لینـیــر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

روش اتصال لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی رباط کریم

روش اتصال لوله‌‌های پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانـی 25 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مـی‌باشد که البته مـی‌تـوان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نـیز استفــاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در طول‌های متفــاوت به راحـتی و با استفــاده از روش‌های مـرسوم انجام پـذیــر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مـی‌کـنند. در مواردی که نـیاز باشد مـی تـوان از اتصالات پلی اتیلنـی بـرای متصل کـردن دو لوله استفــاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 مـیلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 25 رباط کریم

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحـتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نـیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نـیست)در این روش سفت کـردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل مـی گردد.اگر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نـیاز داشـته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمـین جمع آوری شـود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحـتی مـی تـوان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمـین دیگری نصب نمود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش های نصب لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی رباط کریم

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مـی گیــرد.جوش لب به لب پلی اتیلنـی (لوله های 165 تا 25 مـیلیمتر)اتصالات رزوه ای 25 مـیلیمتر استفــاده مـی شـود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نـیز بـرای لوله های سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله های 165 تا 25 مـیلیمتری یا 25 مـیلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن  25 مـیلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

ساخت سیستم‌های آبیاری وسیع با لوله 25 یا ( 25 مـیلیمتری ) در زمـین های کشاورزی با استفــاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیــر های انشعاب که در انتها بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌های 25 مـیلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشـت انجام مـی‌گردد. با استفــاده از کمـربندهای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مـی‌تـوان سیستم آبیاری بارانـی و سنتر پیوت را راه اندازی کـرد و مـی‌تـوان با استفــاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیــر با استفــاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کـرد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

جهت سفــارش مـی تـونـید از شماره تلفن های / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثـیــرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله کشاورزی سایز 25 بـر اساس روش های مختلفی تعیـین مـی‌شـود و هر کدام تاثـیــر متفــاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مـی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌ها متفــاوت اعلام مـی‌گردد .این تفــاوت دلایل مختلفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مـی‌کـنـیم. شاید شما نـیز از وجود تفــاوت مـیان قیمت لوله با بـرند های متفــاوت خیلی تعجب کـنـید!

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشـتر
ضخامت لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشـتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن تحـمل فشار بیشـتر، قیمت بیشـتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

1.جنس مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی رباط کریم

اگر در مـراحل تـولید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفــاده نشـود، خروجی کار استاندارد لازم بـرای استفــاده را نخواهد داشـت. بنابـراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نـیز متاثر خواهد بود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله پلی اتیلن 1 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

ترکیب لوله‌ها گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نـیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تعیـین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنـی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفــاده شـود، قیمت لوله ارزان تر مـی‌شـود و بلعکس!

مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی : پلیمـرهای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مـی شـوند. پلیمـرها که بـرخی ساده و بـرخی پیچیده بوده دارای گریدهای مختلفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

از آنجایـی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه مـی‌شـود، ضخامت لوله‌ها بـر قیمت تأثـیــرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نـیست اشـتباه نکـنـید.

3. مـیزان فشار متحـملِ لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشار مختلفی را لوله تحـمل مـی‌کـند که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثـیــر مـی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تعیـین کـننده قیمت لوله به صورت غیــرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحـمل کـند، با تـوجه به این‌که وزن بالاتری باید داشـته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

به دلیل استفــاده از لوله 25 مـیلیمتری در انواع روش های آبیاری، این لوله‌ها باید فشار های داخلی بالایـی داشـته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

4.بـرند لوله پلی اتیلن 25

با این که بـرند صرفــا فقط یک نام بیش نـیست بخاطر محبوبیت یک بـرند، خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفــانه بالاتر از حد معـمول خواهد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کـرده باشد و از لوله ها راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نـیز همان بـرند لوله را با کمـی گرانتر از سایــر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

کارهایـی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌تـوانـید اتصالات مورد نـیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایـید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 25 رباط کریم

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشـت‌های فصلی
  4. مناسب بـرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانـی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل تـوجه لوله پلی اتیلن 25 مـی‌تـوان به مقاومت مکانـیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایـین اشاره کـرد.

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حـمل و نقل راحـت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمـیایـی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایـین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفــاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مـی یابـد و موجب صرفه جویـی در مصرف آب مـی شـود و محصولات مـرغوب تری به دست مـی آید. به واسـطه عـملکـرد بسیار عالی این لوله ها در هنگام آبیاری، امکان تأثـیــر عناصر مغذی و کودها بـر گیاه افزایش مـی یابـد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

ویژگی‌های لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی رباط کریم

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکـرد و راندمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتـور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغیـیــر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحـتی مـی‌تـوان آن را در پیچ و خم های گلخانه ای و کشاورزی مورد استفــاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عـمـر بالایـی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانـیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشـتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله های فلزی دمای سیال درون خود را بیشـتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مـی‌تـواند به عنوان لوله تحـت فشار و لوله زیــر زمـینـی مورد استفــاده قرار گیــرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه های مـرتبط با سیستم های آبیاری

سیستم های مدرن آبیاری قطره ای و بارانـی و ترکیب آن با استفــاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حائز اهمـیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با تـوجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمـین کشاورزی را خواهد داد.بـدین منظور استفــاده از اتصالات منعطف ، سـطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 رباط کریم

کاهش از دست دادن آب و یا نشـت آب

سیستم های خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر سایـیدگی و نشـت، انتخابی مطمئن بـرای زمـین های کشاورزی مـی باشند.در صورت نشـت این لوله ها (به هر دلیلی) ترمـیم و تـوسعه آن به راحـتی به انجام مـی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25

دیدگاهتان را بنویسید