قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار آبـرسانی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار یا 25 مـیلیمتر / فروش لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری قطره ای و کشاورزی درجه 1 و درجه 2 و همچنین نوار تیپ شرکت اترک پایپ با قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب عرضه مـی گردد. کارخانه لوله پلی اتیلن 25 اترک پایپ با سابقه درخشان در تولید لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی ، امـروزه توانسته در سایه همت و تلاش , کوشش متخصصین ایرانی، شرکتی کاملاً شناخته شده را در صنعت لوله پلی اتیلن سایز 25 کشور را کسب نماید.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

نوع لوله کاربـرد
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن آبـرسانی، گازرسانی پوشش محافظ کابل هـای بـرق و…
لوله 25 مـیلیمتر آهنی گازرسانی
لوله 25 مـیلیمتر فاضلاب لوله کشی فاضلاب
لوله 25 مـیلیمتر فولادی انتقال سیالات خاص
لوله 25 مـیلیمتر پلیکا فاضلاب و…

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

لوله پلی اتیلن 25 مزایای زیادی دارد که وجود آنهـا باعث شده است استفاده از این لوله به شدت مورد توجه قرار بگیرد. در همـین راستا در این مقاله به بـررسی بیشتر ویژگی هـای لوله پلی اتیلن سایز 25 مـیلیمتر مـی‌پردازیم.

لوله پلی اتیلن چیست؟

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

کاربـرد لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی قیدار

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از طیف کاربـرد وسیعی بـرخوردار است که مـی توان به استفاده آن در آبـرسانی شهری و روستایی، فضای سبز و گلخانه هـا راه اندازی انواع سیستم هـای آبیاری تحت فشار، آبیاری به صورت زیر سطحی اشاه نمود.اشاره به کاربـردهـای دیگر:لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

یکی از انواع لوله هـای پلی اتیلن پرکاربـرد در صنعت آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر است. این دسته از لوله هـا نیز مانند سایر انواع لوله پلیمـری، از گرانول هـای پلی اتیلن مـرغوب با گرید PE100 و PE80 تهیه مـی‌گردند. لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر ، انعطاف پذیر و بادوام مـی‌باشد و در شبکه انتقال آب و فاضلاب به کار بـرده مـی‌شود.

نوع کیفیت
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE40  متوسط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE60 متوسط
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE80 خوب
لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن PE100 عالی

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

کاربـردهـای دیگر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر عبارت اند از:

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

  • نصب در شبکه هـای آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی کشاورزی
  • انتقال فاضلاب
  • جمع آوری آب‌هـای سطحی معابـر
  • پوشش محافظ کابل هـای بـرق
  • انتقال گاز و انتقال مواد شیمـیایی

از کاربـردهـای دیگر این لوله هـا مـی توان به مواردی نظیر نصب در خطوط گازی، روکش کابل بـرق و لوله هـای معدن اشاره نمود. خرید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر تحت تأثیر وزن لوله و ابعاد آن مـی باشد.

مشخصات فنی لوله 25 پلی اتیلن قیدار

لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر دارای دیواره صاف و یکـنواختی است، بنابـراین دچار رسوب گرفتگی نمـی‌شود و دیواره داخلی لوله در اثر عبور سیالات از درون لوله در حالت فشار معـمولی و فشار زیاد، ساییده نمـی شود. ترک خوردگی و شکست در لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر اتفاق نمـی‌افتد. این دسته از لوله پلی اتیلن در بـرابـر محیط‌هـای اسیدی مقاوم هستند؛ به همـین دلیل اگر در خاک‌هـایی که دارای اسیدیته است و یا شوری بالا دارند نصب گردد، هیچ اختلالی در عـملکرد آن رخ نمـی‌دهد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

کاربـرد لوله پلی اتیلن سایز 25 در آبیاری معـمولی و انتقال آب انواع سیستم‌هـای آبیاری قطره‌ای،سیستم‌هـای آبیاری تحت فشار،سیستم آبیاری بارانی و سیستم‌‌هـای آبیاری سنتر پیوت،لینیر و رول لاین است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

روش اتصال لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی قیدار

روش اتصال لوله‌‌هـای پلی اتیلن آبیاری و آبـرسانی 25 کشاورزی غالبا به‌وسیله اتصالات پیچی مـی‌باشد که البته مـی‌توان از روش جوش لب به لب (Butt Fusion) نیز استفاده نمود.اتصال لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در طول‌هـای متفاوت به راحتی و با استفاده از روش‌هـای مـرسوم انجام پذیر است. معـمولاً دو سر لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر را به روش جوش لب به لب به یکدیگر متصل مـی‌کـنند. در مواردی که نیاز باشد مـی توان از اتصالات پلی اتیلنی بـرای متصل کردن دو لوله استفاده نمود.

قیمت لوله پلی اتیلن 40 مـیلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

نصب لوله پلی اتیلن کشاوری 25 قیدار

لوله پلی اتیلن کشاورزی نصب بسیار آسان و راحتی دارد.این لوله اتصالات خیلی متنوعی دارد (به طور مثال اتصالات رزوه ای که نیاز به هیچگونه ابزارآلاتی درون آن نیست)در این روش سفت کردن یک رزوه مهم است و اتصالات به آن وصل مـی گردد.اگر زمـین کشاورزی که خطوط لوله در آن تـعبیه شده باشد، اجاره ای باشد، و نیاز داشته باشد که چند سال دیگر این لوله از آن زمـین جمع آوری شود، این لوله بهترین انتخاب است.در این حالت به راحتی مـی توان لوله و اتصالات را در نقطه ای دیگر و زمـین دیگری نصب نمود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن

روش هـای نصب لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی قیدار

نصب لوله کشاورزی به دو صورت شکل مـی گیرد.جوش لب به لب پلی اتیلنی (لوله هـای 165 تا 25 مـیلیمتر)اتصالات رزوه ای 25 مـیلیمتر استفاده مـی شود.اتصالات پیچ و مهره ای (رینگ و فلنج نیز بـرای لوله هـای سایز بالا).

نوع لوله روش نصب
لوله هـای 165 تا 25 مـیلیمتری یا 25 مـیلیمتر جوش لب به لب
لوله پلی ایتلن  25 مـیلیمتر رزوه ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

ساخت سیستم‌هـای آبیاری وسیع با لوله 25 یا ( 25 مـیلیمتری ) در زمـین هـای کشاورزی با استفاده از اتصالات پلی اتیلن مانند شیر هـای انشعاب که در انتهـا بـرای نصب نوار تیپ یا لوله‌هـای 25 مـیلیمتر قطره‌چکان دار ( دریپر دار ) در آبیاری رول لاین که به شکل خطی کشت انجام مـی‌گردد. با استفاده از کمـربندهـای انشعاب ، لوله رایزر و آبفشان مـی‌توان سیستم آبیاری بارانی و سنتر پیوت را راه اندازی کرد و مـی‌توان با استفاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر PE100 در عـمق خاک و انشعاب‌گیر با استفاده از لوله‌ لودن و نصب قطره‌چکان ،سیستم آبیاری قطره‌ای را احداث کرد.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

جهت سفارش مـی تونید از شماره تلـفن هـای / 09133318595 / 09913318595 / 09137797340 /   09137797330 با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

عوامل تاثیرگذار بـر قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله کشاورزی سایز 25 بـر اساس روش هـای مختلـفی تـعیین مـی‌شود و هر کدام تاثیر متفاوتی را روی نرخ این محصول پلیمـری مـی‌گذارند و در نتیجه قیمت انواع لوله در کارخانه‌هـا متفاوت اعلام مـی‌گردد .این تفاوت دلایل مختلـفی دارد که در ادامه درباره‌ی آن صحبت مـی‌کـنیم. شاید شما نیز از وجود تفاوت مـیان قیمت لوله با بـرند هـای متفاوت خیلی تـعجب کـنید!

عامل رابطه
نوع مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن مواد بهتر، قیمت بیشتر
ضخامت لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن ضخامت بیشتر، قیمت بالاتر
فشار کاری لوله 25 مـیلیمتر پلی اتیلن تحمل فشار بیشتر، قیمت بیشتر

 

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله پلی اتیلن 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

1.جنس مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی قیدار

اگر در مـراحل تولید لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتری از ترکیب درستی از مواد استفاده نشود، خروجی کار استاندارد لازم بـرای استفاده را نخواهد داشت. بنابـراین محصول از لحاظ کیفیت مناسب نخواهد بود و قیمت آن نیز متاثر خواهد بود.لوله پلی اتیلن 25 میلیمتر,قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله پلی اتیلن 1 25

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

ترکیب لوله‌هـا گاهی بسته به نوع لوله و کاربـرد آن ضایعاتی نیز اضافه شده که مقدار درصد این ضایعات و مـیزان خالصی مواد اولیه و نوع گرید دو عامل اصلی در تـعیین قیمت لوله پلی‌اتیلن هستند‌. یعنی به عبارتی هر چه ضایعات ایجاد شده کمتر گردد و یا مواد با خلوص کمتر استفاده شود، قیمت لوله ارزان تر مـی‌شود و بلعکس!

مواد اولیه لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی : پلیمـرهـای PE، مواد اولیه‌ای هستند و در ترکیبات ساخت لوله پلی‌اتیلن به کار بـرده مـی شوند. پلیمـرهـا که بـرخی ساده و بـرخی پیچیده بوده دارای گریدهـای مختلـفی شامل: PE 80، PE63، PE40 و PE100 هستند.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

کاربـرد نوار تیپ قطره ای تیپ

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

2. مـیزان ضخامت لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

از آنجایی که قیمت لوله‌ پلی‌اتیلن بـرحسب وزن آن‌ محاسبه مـی‌شود، ضخامت لوله‌هـا بـر قیمت تأثیرگذار است.هر چه سنگین تر باشد هم ملاک بـر بهتر بودن لوله نیست اشتباه نکـنید.

3. مـیزان فشار متحملِ لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی

بستگی به نوع و کاربـرد بار فشار مختلـفی را لوله تحمل مـی‌کـند که بـر وزن و ضخامت آن‌ تأثیر مـی‌گذارد ، در نتیجه از عوامل تـعیین کـننده قیمت لوله به صورت غیرمستقیم است. به صورتی که هر چقدر لوله فشار بالاتری را تحمل کـند، با توجه به این‌که وزن بالاتری باید داشته باشد، گران‌تر خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

به دلیل استفاده از لوله 25 مـیلیمتری در انواع روش هـای آبیاری، این لوله‌هـا باید فشار هـای داخلی بالایی داشته باشند.

روش نصب نوار تیپ قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

4.بـرند لوله پلی اتیلن 25

با این که بـرند صرفا فقط یک نام بیش نیست بخاطر محبوبیت یک بـرند، خریداران زیادتر را جذب مـی‌کـند و قیمت لوله متاسفانه بالاتر از حد معـمول خواهد بود.

بـرای مثال: کشاورزی که سال قبل از یک شرکت لوله خریداری کرده باشد و از لوله هـا راضی باشد ، در حالت عادی حاظر است بخاطر این که ریسک نکـند، امسال نیز همان بـرند لوله را با کمـی گرانتر از سایر، خریداری نماید.!

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

کارهـایی که در آبیاری قطره ای نباید انجام داد

 

قیمت لوله پلی اتیلن 32

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

قیمت لوله پلی اتیلن 32

و اتصالات جوشی پلی اتیلن که مـی‌توانید اتصالات مورد نیاز خود را متناسب با طرح خود از شرکت اترک دریپ با مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

مزایای لوله پلی اتیلن سایز 25 قیدار

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

  1. اجرای بسیار سریع و آسان
  2. مقاوم در بـرابـر اشعه ماوراء بنفش است
  3. بهترین انتخاب بـرای کشت‌هـای فصلی
  4. مناسب بـرای همه نوع شرایط جوی
  5. قیمت مناسب و مـرقوم به صرفه آن
  6. طول عـمـر طولانی
  7. کمترین فضای لازم بـرای نگهداری در انبار
  8. مقاوم در بـرابـر کشش و ضربه

از مزایای مهم و قابل توجه لوله پلی اتیلن 25 مـی‌توان به مقاومت مکانیکی بسیار خوب آن علی‌رغم دانسیته پایین اشاره کرد.

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

علاوه بـر آن

  1. امکان حمل و نقل راحت
  2. عایق صوتی
  3. مقاومت شیمـیایی بالا
  4. مقاومت سایشی بسیار خوب
  5. وزن پایین
  6. قابلیت جوش پلاستیک
  7. عایق الکتریکی
  8. عایق حرارتی

در صورت استفاده از لوله پلی اتیلن 25 مـیلیمتر در آبیاری محصولات کشاورزی، راندمان آبیاری افزایش مـی یابد و موجب صرفه جویی در مصرف آب مـی شود و محصولات مـرغوب تری به دست مـی آید. به واسطه عـملکرد بسیار عالی این لوله هـا در هنگام آبیاری، امکان تأثیر عناصر مغذی و کودهـا بـر گیاه افزایش مـی یابد.

قیمت لوله پلی اتیلن 32 آبیاری قطره ای

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

ویژگی‌هـای لوله 25 مـیلیمتر کشاورزی قیدار

عـموما لوله پلی اتیلن تا 100 سال کارکرد و راندمان دارد. در طی بـرخورد با ادوات و ماشین آلات کشاورزی بسیار مقاوم است.گاو آهن، تراکتور، کمباین و …این لوله در بـرابـر تغییر زاویه خط لوله بسیار منعطف است و به راحتی مـی‌توان آن را در پیچ و خم هـای گلخانه ای و کشاورزی مورد استفاده قرار داد. لوله پلی اتیلن 50 عـمـر بالایی دارد (50 تا 100 سال)

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

مواد پلی اتیلن به دلیل مکانیزم ساخت آن، بسیار مقاوم در بـرابـر سایش، خوردگی، نشتی و ترکیدگی است. این لوله نسبت به لوله هـای فلزی دمای سیال درون خود را بیشتر حفظ مـی‌نماید و تبادل دمای آن با محیط بسیار ناچیز است (در صورت جریان سازی آب و عدم ثبات آن).به دلیل ساختار مواد به کار رفته در آن، مـی‌تواند به عنوان لوله تحت فشار و لوله زیر زمـینی مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن 75

کاهش هزینه هـای مـرتبط با سیستم هـای آبیاری

سیستم هـای مدرن آبیاری قطره ای و بارانی و ترکیب آن با استفاده از لوله پلی اتیلن ، تا حد زیادی هزینه  آبیاری را کاهش داده است.این کاهش هزینه بـرای کشاورزان بسیار حائز اهمـیت است.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

افزایش سرعت , حجم و فشار انتقال آب

با توجه به تنوع سایز لوله پلی اتیلن و فشار ناشی از آب انتقالی، این لوله اجازه افزایش سرعت آبیاری زمـین کشاورزی را خواهد داد.بدین منظور استفاده از اتصالات منعطف ، سطح صاف درون لوله و الاستیک بودن لوله بسیار پر کاربـرد خواهد بود.

قیمت لوله پلی اتیلن 25 قیدار

کاهش از دست دادن آب و یا نشت آب

سیستم هـای خط لوله پلی اتیلن به دلیل مقاومت بالا در بـرابـر ساییدگی و نشت، انتخابی مطمئن بـرای زمـین هـای کشاورزی مـی باشند.در صورت نشت این لوله هـا (به هر دلیلی) ترمـیم و توسعه آن به راحتی به انجام مـی رسد.

قیمت لوله 6 اینچ کشاورزی 160 پلی اتیلن

قیمت لوله 5 اینچ پلی اتیلن 125 کشاورزی

قیمت لوله 4 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 3 اینچ کشاورزی

قیمت لوله 25 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 25

دیدگاهتان را بنویسید